Dlaczego technologia Plug-in Hybrid?
Powody, dla których warto wybrać technologię Plug-in Hybrid.
Dlaczego technologia Plug-in Hybrid?
Powody, dla których warto wybrać technologię Plug-in Hybrid.
EQ Power:
Technologia Plug-in Hybrid Mercedes-Benz.
Nowa dynamika, wydajność i zasięg.
Powody, dla których warto wybrać technologię Plug-in Hybrid.
Powody, dla których warto wybrać technologię Plug-in Hybrid.
Podcast Mercedes-Benz Polska – „Pół godziny z gwiazdą”.
Odcinek #6: Hybrydy - fakty i mity.
Podcast Mercedes-Benz Polska – „Pół godziny z gwiazdą”.
Odcinek #6: Hybrydy - fakty i mity.
Czy hybrydy stanowią pomost pomiędzy motoryzacją konwencjonalną a elektryczną? W jaki sposób ich produkcja przyczynia się do dążenia w kierunku zero emisyjności? Prowadząca Dagmara Kowalska w rozmowie z dr Alicją Pawłowską z Zakładu Niskoemisyjnego Transportu przy Krajowym Ośrodku Zmian Klimatu oraz Maciejem Mazurem - dyrektorem zarządzającym w Polskim Stowarzyszeniu Paliw Alternatywnych, przedstawia fakty i obala mity dotyczące samochodów hybrydowych.
Technologia w inteligentnej interakcji dla większej wydajności.
Technologia w inteligentnej interakcji dla większej wydajności.
Ładowanie przez wtyczkę
Zasadniczo samochody Plug-in Hybrid można ładować z dowolnego domowego gniazdka elektrycznego. O wiele szybszą alternatywą jest jednak Mercedes-Benz Wallbox.
Spowoduje to jak najszybsze przywrócenie pełnego naładowania pojazdu. Jeśli nie ma Cię w domu, publiczne stacje ładowania są również opcją, aby „zatankować” samochód.
Ten typ baterii łączy w sobie dużą gęstość mocy z dużą wytrzymałością, a jednocześnie zajmuje stosunkowo mało miejsca. Jest ładowany przez gniazdo ładowania z boku lub w tylnym zderzaku pojazdu.
Silnik elektryczny
Silnik elektryczny jest w stanie udostępnić swój maksymalny moment obrotowy, gdy tylko pojazd ruszy, co zapewnia szczególnie silne przyspieszenie od pierwszego momentu. Wysoce wydajny przemiennik momentu obrotowego oznacza, że komfort rozruchu jest równie dobry w trybie hybrydowym.
Rekuperacja polega na zamianie energii kinetycznej na energię elektryczną w celu odzyskania części energii hamowania.
Energia ta może być podawana do akumulatora litowo-jonowego, a następnie ponownie wykorzystana przez silnik elektryczny do napędu i odbiorników dodatkowych w pojeździe (np. układ klimatyzacji).
Moc silnika spalinowego jest w razie potrzeby wspierana przez silnik elektryczny – co zapewnia dodatkową moc podczas przyspieszania. Rezultatem są osiągi, które łączą przyjemność z jazdy i komfort ze zmniejszonym zużyciem paliwa i niższymi lokalnymi emisjami.