Modele Plug-in Hybrid.

Teraz w ofercie Lease&Drive 1%.

Modele Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

Wiele modeli Plug-in Hybrid do wyboru?

Znajdź i skonfiguruj ten najlepszy dla Ciebie.
Znajdź i skonfiguruj ten najlepszy dla Ciebie.
Modele Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

Wciąż rozważasz Plug-in Hybrid?

Czas zobaczyć je na żywo.
Czas zobaczyć je na żywo.

Plug-in Hybrid


Minimalne zużycie. Maksymalne osiągi.

Plug-in Hybrid


Minimalne zużycie. Maksymalne osiągi.

Klasa A Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

Długie, weekendowe wypady przy użyciu silnika spalinowego albo jazda po mieście w trybie elektrycznym. Innowacyjna technologia Plug-in Hybrid łączy zalety dwóch napędów. Ciesz się zasięgiem w trybie elektrycznym i silnikiem spalinowym, gdy potrzebujesz pojechać dalej. A to wszystko przy minimalnym zużyciu i maksymalnych osiągach.  

Przegląd modeli


Samochody Plug-in Hybrid dostępne w promocji Lease&Drive 1%.

Przegląd modeli


Samochody Plug-in Hybrid dostępne w promocji Lease&Drive 1%.

    Klasa A  

    Zdjęcie przedstawia Klasę A

    Klasa A 250 e Kompaktowa Limuzyna

    Od 1 564 zł netto miesięcznie w ofercie Lease&Drive 1%[1]

    Minimalne zużycie czy maksymalne osiągi? Już nie musisz wybierać. Klasa A Plug-In Hybrid łączy to, co najlepsze z obu światów. Używaj trybu elektrycznego do jazdy po mieście, a na dłuższych trasach z łatwością przełączaj się na silnik spalinowy.

    Klasa A 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,0-1,3 l / 100 km; średnia emisja CO2: 22-30 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 15,1 kWh/100 km

    Klasa E Limuzyna

    Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E.

    Klasa E 300 e Limuzyna

    Od 1 840 zł netto miesięcznie w ofercie Lease&Drive 1% „bez VAT”[2]

    Limuzyna Klasy E umożliwia osobom często się przemieszczającym wygodne dotarcie do celu. Nawet na długich dystansach lub przy zwiększonym obciążeniu przyczepy. Dzieje się tak, ponieważ łączy w sobie nowoczesny silnik wysokoprężny z technologią Plug-in Hybrid Mercedes-Benz trzeciej generacji, oferując dynamiczną i lokalnie bezemisyjną jazdę w obszarach miejskich.

    E 300 e Limuzyna: średnie zużycie paliwa: 1,8-1,5 l/100 km; średnia emisja CO2: 41-34 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,2-17,1 kWh/100 km

    Klasa E Kombi

    Zdjęcie przedstawia Klasę E Kombi

    Klasa E 300 e Kombi

    Od 1 921 zł netto miesięcznie w ofercie Lease&Drive 1% „bez VAT”[2]

    Elegancko stawiaj czoła wszystkim codziennym wyzwaniom: Klasa E Kombi ma nie tylko dużo miejsca i przestrzeni ładunkowej. Technologia Plug-in Hybrid Mercedes-Benz umożliwia także lokalnie bezemisyjną jazdę. Dzięki temu pojazd może Ci niemalże bezgłośnie towarzyszyć podczas codziennej jazdy po mieście.

    E 300 e Kombi: średnie zużycie paliwa: 1,9-1,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 43-38 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,5-17,8 kWh/100 km

    GLE Coupé

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa GLE Coupé.

    GLE 350 e 4MATIC Coupé

    Od 3 629 zł netto miesięcznie w ofercie Lease&Drive 1%[3]

    GLE Coupé jest niezwykle wszechstronny dzięki technologii Plug-in Hybrid. Czuje się dobrze na drodze i poza nią. Za sprawą dużego zasięgu elektrycznego sprawdzi się w różnych sytuacjach. I ma sportowe akcenty wizualne.

    GLE 350 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,2-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 28-20 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 29,7-26,3 kWh/100 km

    GLE SUV

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa GLE SUV.

    GLE 350 e 4MATIC SUV

    Od 3 341 zł netto miesięcznie w ofercie Lease&Drive 1%[3]

    GLE SUV jest przystosowany do dynamicznego ruchu po mieście nie tylko za sprawą cyfrowych technologii i nowoczesnych systemów wspomagania. Dzięki zastosowaniu technologii Plug-in Hybrid może również poruszać się cicho i lokalnie bez emisji spalin. Gwarancja bardziej inteligentnej, uważnej i ostrożnej jazdy niż kiedykolwiek wcześniej.

    GLE 350 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,2-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 28-21 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 29,8-26,5 kWh/100 km

    [1] Rata miesięczna netto w promocji Lease&Drive 1% wynosi jeden procent ceny katalogowej brutto pojazdu. Rata prezentowana dla pojazdu bazowego z wyposażeniem standardowym - prezentowana dla warunków: okres leasingu 24 miesiące, średnioroczny przebieg 15 000 km, wpłata wstępna 7% wartości samochodu, gwarantowana wartość końcowa, w ofercie zawarte jest ubezpieczenie Pakiet Gwarancyjny na okres 24 miesięcy. Lease&Drive 1% jest produktem leasingowym Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. skierowanym do przedsiębiorców.  Wyliczenie rat miesięcznych ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu artykułu 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Promocja dotyczy pojazdów z rocznika 2021, w przypadku których realizacja zamówienia oraz odbiór pojazdu nastąpi do dnia 31.12.2021 r..

    [2] Rata miesięczna netto w promocji Lease&Drive 1% „bez VAT” wynosi jeden procent ceny katalogowej netto pojazdu. Rata prezentowana dla pojazdu bazowego z wyposażeniem standardowym - prezentowana dla warunków: okres leasingu 24 miesiące, średnioroczny przebieg 15 000 km, wpłata wstępna 13% wartości samochodu, gwarantowana wartość końcowa, w ofercie zawarte jest ubezpieczenie Pakiet Gwarancyjny na okres 24 miesięcy. Lease&Drive 1% „bez VAT” jest produktem leasingowym Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. skierowanym do przedsiębiorców. Wyliczenie rat miesięcznych ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu artykułu 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Promocja dotyczy pojazdów z rocznika 2021, w przypadku których realizacja zamówienia oraz odbiór pojazdu nastąpi do dnia 31.12.2021 r.

    [3] Rata miesięczna netto w promocji Lease&Drive 1% wynosi jeden procent ceny katalogowej brutto pojazdu. Rata prezentowana dla pojazdu bazowego z wyposażeniem standardowym - prezentowana dla warunków: okres leasingu 24 miesiące, średnioroczny przebieg 15 000 km, wpłata wstępna 13% wartości samochodu, gwarantowana wartość końcowa, w ofercie zawarte jest ubezpieczenie Pakiet Gwarancyjny na okres 24 miesięcy. Lease&Drive 1%  jest produktem leasingowym Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. skierowanym do przedsiębiorców. Wyliczenie rat miesięcznych ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu artykułu 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Promocja dotyczy pojazdów z rocznika 2021, w przypadku których realizacja zamówienia oraz odbiór pojazdu nastąpi do dnia 31.12.2021 r.

    Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.
     
    Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.

    Modele Plug-in Hybrid Mercedes-Benz
    Zobacz ponownie

    Podcast Mercedes-Benz Polska – „Pół godziny z gwiazdą”.

    Odcinek #6: Hybrydy - fakty i mity.

    Podcast Mercedes-Benz Polska

    Podcast Mercedes-Benz Polska – „Pół godziny z gwiazdą”.

    Odcinek #6: Hybrydy - fakty i mity.

    Czy hybrydy stanowią pomost pomiędzy motoryzacją konwencjonalną a elektryczną? W jaki sposób ich produkcja przyczynia się do dążenia w kierunku zero emisyjności? Prowadząca Dagmara Kowalska w rozmowie z dr Alicją Pawłowską z Zakładu Niskoemisyjnego Transportu przy Krajowym Ośrodku Zmian Klimatu oraz Maciejem Mazurem - dyrektorem zarządzającym w Polskim Stowarzyszeniu Paliw Alternatywnych, przedstawia fakty i obala mity dotyczące samochodów hybrydowych.

    Technologia wyjaśniona w prosty sposób


    Tak działa napęd Plug-in Hybrid.

    Technologia w inteligentnej interakcji dla większej wydajności.

    Technologia wyjaśniona w prosty sposób


    Tak działa napęd Plug-in Hybrid.

    Technologia w inteligentnej interakcji dla większej wydajności.

    Przeciągnij suwak
    • Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

      Ładowanie przez wtyczkę.

      Zasadniczo samochody Plug-in Hybrid można ładować z dowolnego domowego gniazdka elektrycznego. O wiele szybszą alternatywą jest jednak Mercedes-Benz Wallbox. Spowoduje to jak najszybsze przywrócenie pełnego naładowania pojazdu. Jeśli nie ma Cię w domu, publiczne stacje ładowania są również opcją, aby „zatankować” samochód.

    • Mercedes-Benz Plug-in Hybrid

      Wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy.

      Do magazynowania energii elektrycznej służy wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy, który można ładować z zewnętrznego źródła energii elektrycznej. Ten typ baterii łączy w sobie dużą gęstość mocy z dużą wytrzymałością, a jednocześnie zajmuje stosunkowo mało miejsca. Jest ładowany przez gniazdo ładowania z boku lub w tylnym zderzaku pojazdu.

    • Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

      Silnik elektryczny.

       Silnik elektryczny może być używany jako silnik lub jako generator. Podczas pracy jako silnik służy jako układ napędowy, natomiast w trybie wybiegu i podczas hamowania energia elektryczna jest odzyskiwana i wykorzystywana do ładowania akumulatora litowo-jonowego. Silnik elektryczny jest w stanie udostępnić swój maksymalny moment obrotowy, gdy tylko pojazd ruszy, co zapewnia szczególnie silne przyspieszenie od pierwszego momentu. Wysoce wydajny przemiennik momentu obrotowego oznacza, że komfort rozruchu jest równie dobry w trybie hybrydowym.

    • Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

      Rekuperacyjny układ hamulcowy.

      Rekuperacja polega na zamianie energii kinetycznej na energię elektryczną w celu odzyskania części energii hamowania. Energia ta może być podawana do akumulatora litowo-jonowego, a następnie ponownie wykorzystana przez silnik elektryczny do napędu i odbiorników dodatkowych w pojeździe (np. układ klimatyzacji).

    • Plug-in Hybrid Mercedes-Benz

      Silnik spalinowy.

      Zależnie od modelu występują połączenia silników benzynowych lub wysokoprężnych z modułami hybrydowymi i akumulatorami o różnych stopniach mocy. Moc silnika spalinowego jest w razie potrzeby wspierana przez silnik elektryczny – co zapewnia dodatkową moc podczas przyspieszania. Rezultatem są osiągi, które łączą przyjemność z jazdy i komfort ze zmniejszonym zużyciem paliwa i niższymi lokalnymi emisjami.

    Zdjęcie przedstawia układ napędowy Klasy E.
    • Ładowanie przez wtyczkę

    • Wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy

    • Silnik elektryczny

    • Rekuperacyjny układ hamulcowy

    • Silnik spalinowy

    Wydajność i zużycie


    Większy zasięg. Więcej mocy. Mniejsze zużycie.

    Wydajność i zużycie


    Większy zasięg. Więcej mocy. Mniejsze zużycie.

      Maksymalna elastyczność dzięki napędowi elektrycznemu i spalinowemu

      Zdjęcie przedstawia model Mercedes-Benz GLA z przedniej perspektywy.

      Siłą modeli Plug-in Hybrid jest ich wszechstronność. Łączą one prawie bezgłośną i bezemisyjną jazdę elektryczną w miastach z elastycznością i niezależnością silnika spalinowego na długich trasach.

      Jazda bez emisji

      Zdjęcie przedstawia Mercedesa CLA Coupé z ukośnej perspektywy od góry.

      Pojazdy z technologią Plug-in Hybrid są ważnym kamieniem milowym na drodze do bezemisyjnej jazdy. Mercedes-Benz konsekwentnie rozwija te modele w kierunku większego zasięgu i mocy elektrycznej, aby we wszystkich segmentach stworzyć przekonującą ofertę w zakresie bezemisyjnej jazdy na codziennych trasach.

      Inteligentna strategia działania z rekuperacją

      Zdjęcie przedstawia Klasę B z ukośnej perspektywy z tyłu.

      Inteligentna, oparta na trasie strategia działania przewiduje elektryczny tryb jazdy na najbardziej odpowiednich odcinkach trasy. Uwzględnia ona między innymi dane nawigacyjne, topografię, ograniczenia prędkości i warunki ruchu na całej trasie. Asystent ECO pomaga kierowcy w oszczędzaniu energii.

      Mniejsze zużycia poprzez ukierunkowane ładowanie

      Zdjęcie przedstawia Klasę A z boku.

      Dzięki zasięgowi elektrycznemu modeli Mercedes-Benz Plug-in Hybrid, mają one zastosowanie w mieście głównie w trybie elektrycznym, co pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Im częściej będziesz ładował pojazd i świadomie stosował inteligentną strategię działania z odzyskiem energii, tym większy będzie Twój udział jazdy elektrycznej, a tym samym zmniejszy się zużycie paliwa.

      Technologia Plug-in Hybrid z silnikiem wysokoprężnym

      Zdjęcie przedstawia zbliżenie oznakowania typu modelu Mercedes-Benz GLE 350 de.

      Najnowsza technologia silników wysokoprężnych jest połączona z najnowszą generacją napędu hybrydowego. Bezemisyjna mobilność staje się emocjonalnym przeżyciem, któremu towarzyszy wyższa wydajność, niezwykły komfort jazdy i imponujący zasięg silnika wysokoprężnego. Natomiast pokładowy system ładowania zapewnia podwojoną wydajność ładowania.

      GLE 350 de 4MATIC SUV: średnie zużycie paliwa 1,0-0,7 l/100 km, średnia emisja CO2: 25-18 g/km

      Komfortowa dynamika jazdy


      Nadszedł czas na nowe doświadczenia.

      Komfortowa dynamika jazdy


      Nadszedł czas na nowe doświadczenia.

        Dynamiczne wrażenia z jazdy

        Zdjęcie przedstawia przód GLE SUV ze skośnej perspektywy.

        Doświadcz elektrycznej jazdy z natychmiastową reakcją i maksymalnym momentem obrotowym już od pierwszego zakrętu. Od razu przyzwyczaisz się do tej nowej dynamiki i nie będziesz chciał z niej zrezygnować. Najpóźniej wtedy, gdy podczas przyspieszania poczujesz moc dwóch serc jednocześnie.

        Znana niezawodność

        Zdjęcie przedstawia Mercedesa Klasy A z ukośnej perspektywy z przodu.

        Nasze samochody Plug-in Hybrid łączą w sobie to, co najlepsze z dwóch światów: napęd benzynowy i elektryczny. Dzięki inteligentnemu współdziałaniu komponentów technicznych w połączeniu z typowym dla Mercedes-Benz bezpieczeństwem wszystkie pojazdy spełniają najwyższe wymagania.

        Bezgłośna jazda elektryczna

        Zdjęcie przedstawia Klasę A Limuzyna z perspektywy ukośniej z tyłu.

        Ciesz się nowymi wrażeniami z jazdy dzięki spontanicznemu przyspieszeniu i prawie bezgłośnej jeździe. Zacznij dzień zrelaksowany od wyłącznie elektrycznej jazdy bez hałasu silnika.

        Standardowa klimatyzacja wstępna sterowana przez aplikację

        Zdjęcie przedstawia wizualizację klimatyzacji wstępnej sterowanej przez aplikację.

        Ciesz się z dobrego klimatu we wnętrzu już w momencie wsiadania do samochodu. W tym celu możesz zawczasu ustawić czas i temperaturę dla klimatyzacji oraz– w zależności od wyposażenia – również dla foteli poprzez Mercedes me lub na wyświetlaczu multimedialnym. W przypadku jednoczesnego ładowania moc akumulatora jest utrzymywana aż do początku jazdy.

        Mniej interwencji w hamowanie dzięki inteligentnej rekuperacji

        Zdjęcie przedstawia przepływ energii na wyświetlaczu multimedialnym Mercedesa GLE.

        Przy każdym uruchomieniu hamulca odzyskuje się określony zasięg elektryczny. Podczas hamowania energia kinetyczna jest zamieniana na energię elektryczną i wykorzystywana do ładowania akumulatora (rekuperacja). Inteligentna strategia działania wspiera hamowanie w sytuacjach ruchu drogowego, w których konieczne jest hamowanie, poprzez poprawę rekuperacji.

        Zasięg i ładowanie


        Wszystkie drogi prowadzą do elektryczności.

        Zasięg i ładowanie


        Wszystkie drogi prowadzą do elektryczności.

          Przegląd wszystkich możliwości ładowania

          Zdjęcie przedstawia Klasa E z przedniej perspektywy.

          Pojazdy z technologią Plug-in Hybrid mogą być ładowane w każdym gniazdku domowym. Jako szybszą alternatywę zaleca się jednak zastosowanie Wallbox Mercedes-Benz. W ten sposób pojazd odzyskuje pełny zasięg elektryczny w bardzo krótkim czasie. Po drodze również publiczne stacje ładowania oferują możliwość doładowania baterii.

          Zasięg elektryczny i konwencjonalny

          Zdjęcie przedstawia cyfrowy zestaw wskaźników modelu Mercedes-Benz GLE.

          Optymalne połączenie zasięgu elektrycznego i konwencjonalnego uzyskuje się dzięki inteligentnej, bazującej na trasie strategii działania. Pozwala to na wybór napędu elektrycznego lub konwencjonalnego w zależności od warunków jazdy, zapewniając tym samym najlepszą wydajność. Uwzględnia ona m.in. dane nawigacyjne i dane o ruchu drogowym, a także dane dotyczące prędkości dla całej trasy.

          Wpływ na zasięg

          Zdjęcie przedstawia Klasę A z boku.

          Zasięg elektryczny do momentu uruchomienia silnika spalinowego zmienia się w zależności od zachowania podczas jazdy, profilu trasy i warunków otoczenia. Do tego dochodzi jeszcze przewidująca jazda, rekuperacja wspierana przez radar i funkcja żeglowania. Odbiorniki dodatkowe (np. system klimatyzacji) również mają wpływ na zasięg.

          Ładowanie za pomocą Wallbox i Mercedes me Charge

          Zdjęcie przedstawia stację Mercedes-Benz Wallbox Home.

          Stacja Mercedes-Benz Wallbox Home umożliwia wyjątkowo szybkie, bezpieczne i komfortowe ładowanie w warunkach domowych. Z Mercedes me Charge zyskujesz dostęp do dużej ilości publicznych stacji ładowania znajdujących się m.in. w mieście, centrach handlowych czy parkingach przy autostradach.

          Twoja pierwsza wirtualna jazda testowa.

          Zdjęcie przedstawia mapę kalkulatora trasy w aplikacji Mercedes me.

          Twoja pierwsza wirtualna jazda testowa.

          Zainstaluj teraz bezpłatną aplikację EQ Ready na swoim smartfonie, aby symulować swoje codzienne jazdy. Aplikacja analizuje Twoje indywidualne zachowania związane z mobilnością w dłuższym okresie, biorąc pod uwagę Twój osobisty profil jazdy.  

          Formularz kontaktowy.

          Formularz kontaktowy

          Twoje pytania na temat modeli Plug-in Hybrid oraz Mercedesa EQC.