Przegląd modeli


Otwarta jazda, otwarte emocje.

Roadster Mercedes-AMG GT to czysta radość z jazdy sycąca wszystkie zmysły. Przeżycie to wspomagają trzy dodatkowe warianty modelu AMG GT S, AMG GT C i AMG GT R, o różnorodnych stylistykach, wersjach silnikowych i układach jezdnych. Posiadają jednak wspólny mianownik: to niepohamowany żywioł pędu i unikalne wrażenia „otwartej jazdy”.

Przegląd modeli


Otwarta jazda, otwarte emocje.

Roadster Mercedes-AMG GT to czysta radość z jazdy sycąca wszystkie zmysły. Przeżycie to wspomagają trzy dodatkowe warianty modelu AMG GT S, AMG GT C i AMG GT R, o różnorodnych stylistykach, wersjach silnikowych i układach jezdnych. Posiadają jednak wspólny mianownik: to niepohamowany żywioł pędu i unikalne wrażenia „otwartej jazdy”.

Zdjęcie przedstawia Mercedes-AMG GT Roadster z bocznej perspektywy.

Roadster Mercedes-AMG GT

Zdjęcie przedstawia Roadstera Mercedes-Benz GT C z bocznej perspektywy.

Roadster Mercedes-AMG GT C

Zdjęcie przedstawia Roadstera Mercedes-AMG GT S z przedniej perspektywy.

Roadster Mercedes-AMG GT S

Zdjęcie przedstawia przód Roadstera Mercedes-AMG GT ze skośnej perspektywy.

Roadster Mercedes-AMG GT R

Osiągi


Osiągi prosto z toru wyścigowego.

Mercedes-AMG GT Roadster: ekskluzywne wrażenia z jazdy i czysta radość dla maksymalnie dwóch osób.

Osiągi


Osiągi prosto z toru wyścigowego.

Mercedes-AMG GT Roadster: ekskluzywne wrażenia z jazdy i czysta radość dla maksymalnie dwóch osób.

Zdjęcie przedstawia Mercedes-AMG GT Roadster z bocznej perspektywy.

W skrócie:

  • 7-stopniowa sportowa skrzynia biegów DCT SPEEDSHIFT AMG
  • Silnik AMG V8 biturbo o pojemności 4,0 litra
  • Lekka, aluminiowa konstrukcja typu spaceframe
  • Wysokowydajny układ hamulcowy AMG

Bezpieczeństwo


W sprawach bezpieczeństwa liczy się każda milisekunda.

Przy tak potężnych osiągach bezpieczeństwo zyskuje najwyższy priorytet. Liczne systemy bezpieczeństwa i wspomagania dbają o szybsze, bezpieczniejsze i bezstresowe dotarcie do celu podróży.

Bezpieczeństwo


W sprawach bezpieczeństwa liczy się każda milisekunda.

Przy tak potężnych osiągach bezpieczeństwo zyskuje najwyższy priorytet. Liczne systemy bezpieczeństwa i wspomagania dbają o szybsze, bezpieczniejsze i bezstresowe dotarcie do celu podróży.

Zdjęcie przedstawia Mercedes-AMG GT Roadster podczas jazdy.

W skrócie:

  • ADAPTIVE BRAKE
  • Aktywny asystent układu hamulcowego
  • Aktywny asystent odległości DISTRONIC
  • 3-stopniowy elektroniczny program stabilizacji jazdy ESP®
  • Adaptacyjny asystent świateł drogowych

Dane techniczne


Wszystkie parametry jazdy. Wszystkie wymiary.  

Przegląd wszystkich danych technicznych i faktów na temat Mercedesa-AMG GT Roadster.

Dane techniczne


Wszystkie parametry jazdy. Wszystkie wymiary.  

Przegląd wszystkich danych technicznych i faktów na temat Mercedesa-AMG GT Roadster.

Moc do

585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Od 0 do 100 km/h w

3,6 s

Więcej na temat danych technicznych
Zdjęcie przedstawia Mercedes-AMG GT Roadster z przedniej perspektywy.

Oferty i usługi


Oferty i usługi.

Spełnij swoje marzenie o modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

Oferty i usługi


Oferty i usługi.

Spełnij swoje marzenie o modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG GT Roadster

Mercedes-AMG GT: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 279-274 g/km;
Mercedes-AMG GT S: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,2 l/100 km; średnia emisja CO2: 279-276 g/km;
Mercedes-AMG GT C: średnie zużycie paliwa: 12,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 293-292 g/km;
Mercedes-AMG GT R: średnie zużycie paliwa: 12,9-12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 292-291 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>