Mercedes-AMG GT Roadster

Mercedes-AMG GT Roadster.

Stworzony przez kierowców wyścigowych.
Stworzony przez kierowców wyścigowych.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedesa-AMG GT Roadster.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedesa-AMG GT Roadster.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT Roadster perfekcyjnie łączy styl życia i sportowy charakter. Ze swą prędkością maksymalną wynoszącą 302 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w 4,0 sekundy łączy on najwyższe osiągi z samochodową nonszalancją. Sportowy układ jezdny AMG, układ aktywnej regulacji przepływu powietrza i wyposażenie wnętrza w najlepszym gatunku stanowią o atrakcyjności Mercedesa-AMG GT Roadster.

    Zdjęcie pokazuje charakterystyczny przód Mercedesa-AMG GT Roadster w pełnym pędzie.
    Zdjęcie pokazuje Mercedesa-AMG GT Roadster z lotu ptaka.
    Zdjęcie pokazuje Mercedesa-AMG GT Roadster w widoku z boku z otwartym dachem.

    476 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    630 Nm

    Moment obrotowy

  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S

    Niezwykłe osiągi roadstera Mercedes-AMG GT są jeszcze lepsze w modelu GT S. 4,0-litrowy silnik AMG V8 bi-turbo o mocy 522 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> i momencie obrotowym 670 Nm daje w porównaniu z Mercedes-AMG GT o 46 KM więcej mocy. Układ jezdny AMG RIDE CONTROL jest regulowany od komfortowego do ściśle sportowego. Z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy roadster osiąga maksymalną prędkości 308 km/h.

    522 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    670 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny przód Mercedesa-AMG GT S Roadster pokonującego zakręt przy pełnej prędkości.
    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny tył modelu Mercedes-AMG GT S Roadster podczas nocnej jazdy.
    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT S Roadster z otwartymi drzwiami kierowcy z bocznej perspektywy.
  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT Roadster jest najintensywniejszym sposobem przeżywania samochodów sportowych. Bezgraniczna przyjemność jazdy z otwartym dachem i robiące wrażenie osiągi działają na emocje. Ze swą prędkością maksymalną wynoszącą 316 km/h i przyspieszaniem od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy zmierza on bezpośrednio do granic możliwości kierowcy. Do zalet modelu zaliczają się skrętna oś tylna AMG, układ jezdny AMG RIDE CONTROL i szeroki tył.

    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny przód modelu Mercedes-AMG GT C Roadster przy pełnej prędkości.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG GT C Roadster.
    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT C Roadster przy pełnej prędkości.

    557 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    680 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moment obrotowy

  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R

    Chyba najbardziej fascynujące połączenie „Pięknej i Bestii”: Mercedes-AMG GT R Roadster łączy ekspresyjny design ze stylem życia open-air. Silnik V8 biturbo o mocy 585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> oraz regulowane, gwintowane zawieszenie z aktywnym układem kierowania tylną osią, aktywną aerodynamiką i inteligentną lekką konstrukcją jest nową wizytówką luksusowych osiągów limitowanego do 750 egzemplarzy modelu.

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia Roadstera Mercedes-AMG GT R.
    Zdjęcie przedstawia roadstera Mercedes-AMG GT R.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Roadstera Mercedes-AMG GT R.

Właściwości jezdne


Gdy jazda staje się przeżyciem.

Silnik, zawieszenie czy skrzynia biegów - Mercedes-AMG GT Roadster zaprojektowany jest do maksymalnych osiągów.

Właściwości jezdne


Gdy jazda staje się przeżyciem.

Silnik, zawieszenie czy skrzynia biegów - Mercedes-AMG GT Roadster zaprojektowany jest do maksymalnych osiągów.

Odkryj napęd i dynamikę jazdy Mercedesa-AMG GT Roadster.

Układ wydechowy AMG

Typowy dla AMG dźwięk V8 rozbrzmiewa z pełną siłą podczas przyspieszania. Przy stałej prędkości dźwięk jest bardziej powściągliwy. Dwie chromowane podwójne końcówki rur wydechowych stanowią wyraziste akcenty optyczne.

7-stopniowa sportowa skrzynia biegów DCT SPEEDSHIFT AMG

Skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT DCT 7G pozwala na bardzo szybką zmianę biegów, wytworzenie spektakularnego międzygazu i zapewnia osiągi na wyścigowym poziomie. DYNAMIC SELECT oferuje jednak też szczególnie komfortowe programy jazdy z myślą o relaksujących, sprawnie pokonywanych, długich szlakach.

Dwusprzęgłowa skrzynia biegów składa się z dwóch skrzyń częściowych: jedna przekazuje siłę na koła podczas kiedy druga przygotowuje następny bieg. Pozwala to na spontaniczne zmiany biegów z ekstremalnie krótkimi czasami przełączania.

Torque-Tube

Silnik umieszczony centralnie z przodu tworzy sztywną całość z usytuowaną z tyłu dwusprzęgłową skrzynią biegów. Oba zespoły połączone są ze sobą odpornym na zginanie i moment skręcający łącznikiem Torque-Tube.

Wewnątrz niego obraca się ekstremalnie lekki i odporny na skręcanie wał napędowy wykonany z włókna węglowego. Przekazuje on moc silnika V8 z podwójną turbosprężarką do siedmiobiegowej sportowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Ta ostatecznie zamienia siłę w przyspieszenie. Niewyobrażalnie szybko i w sposób zapierający dech w piersiach.

Sportowy układ jezdny AMG

Dzięki doskonałej implementacji sprawdzonej w sporcie samochodowym koncepcji podwójnych wahaczy poprzecznych sportowy układ jezdny AMG zapewnia sportowe osiągi.

Koncepcja podwójnych wahaczy poprzecznych zapewnia doskonałą dynamikę poprzeczną i stabilność przy dużych prędkościach, a także dobre właściwości jezdne w trudnych warunkach, takich jak boczny wiatr czy nierównej nawierzchni.

Silnik AMG V8 biturbo

4,0-litrowy silnik AMG V8 z podwójną turbosprężarką osiąga moc do 476 KM i rozwija maksymalny moment obrotowy sięgający 630 Nm. Podobnie imponująca jest jego masa wynosząca tylko 245 kilogramów.

Wykonana z aluminium skrzynia korbowa zapewnia najwyższą sztywność przy niewielkiej masie. Obie turbosprężarki zabudowane są w ekstremalnie zwarty sposób w tak zwanym „gorącym, wewnętrznym V”. Wynik: optymalne reagowanie na polecenia pedału gazu, niezwykle wysoki moment już przy niskich prędkościach obrotowych oraz polepszone parametry emisji zanieczyszczeń.

Układ jezdny AMG RIDE CONTROL

Od komfortowych przejażdżek po sportową jazdę: za naciśnięciem przycisku układ jezdny dopasowuje się do Twoich aktualnych wymagań.

Program „Comfort” zapewnia zrównoważoną charakterystykę tłumienia, „Sport” oraz „Sport+” dzięki zwiększonej sztywności wspierają kierowcę podczas sportowej jazdy. Wybór należy do Ciebie!

Architektura pojazdu


Architektura pojazdu do najwyższych osiągów.

Zbudowany aby budzić zachwyt: architektura Mercedesa-AMG GT Roadster umożliwia spektakularne osiągi wyścigowe.

Architektura pojazdu


Architektura pojazdu do najwyższych osiągów.

Zbudowany aby budzić zachwyt: architektura Mercedesa-AMG GT Roadster umożliwia spektakularne osiągi wyścigowe.

  • Trakcja

    Prekursor z przyczepnością.

    Prekursor z przyczepnością.

    Przekaz napędu w układzie Transaxle umożliwia rozkład mas w stosunku 47% na przód i 53% na tył, co przyczynia się do poprawy trakcji. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi AMG poprawia trakcję, szczególnie podczas jazdy sportowej, zapobiegając poślizgowi koła napędowego znajdującego się po wewnętrznej stronie łuku.

    Przekaz napędu Mercedesa-AMG GT Roadster w układzie transaxle umożliwia optymalną trakcję szczególnie podczas jazdy sportowej.

    47/53

    Perfekcyjne wyważenie: przód lżejszy niż tył

    Mercedes-AMG GT: średnie zużycie paliwa: 279-274 l/100 km; średnia emisja CO2: 12,3-12,1 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Stabilność

    Znakomity w każdej sytuacji.

    Układ smarowania z suchą miską olejową pozwala na obniżenie środka ciężkości pojazdu zapewniając wyśmienitą dynamikę poprzeczną Mercedesa-AMG GT Roadster.

    Znakomity w każdej sytuacji.

    Układ smarowania z suchą miską olejową pozwala na obniżenie środka ciężkości pojazdu i tym samym uzyskanie wyśmienitej dynamiki poprzecznej. Regulowane trzystopniowo zawieszenie AMG RIDE CONTROL oraz aerodynamika zoptymalizowana pod kątem siły docisku do podłoża zapewniają roadsterowi Mercedes-AMG GT stabilne i harmonijne zachowanie podczas jazdy aż do zakresu granicznego. Aluminiowa konstrukcja pozwala na osiągnięcie ekstremalnej sztywności karoserii w celu możliwie jak najlepszej stabilności podłużnej i poprzecznej oraz najwyższej precyzji kierowania.

    Mercedes-AMG GT: średnie zużycie paliwa: 279-274 l/100 km; średnia emisja CO2: 12,3-12,1 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Aerodynamika

    Optymalna aerodynamika.

    Zoptymalizowana osłona podwozia zapewnia możliwie najlepszy przepływ powietrza przez chłodnicę oraz ulepszony obieg powietrza w tylnym dyfuzorze w modelu Mercedes-AMG GT Roadster.
    Układ aktywnej regulacji przepływu powietrza w dolnej części osłony przedniego zderzaka zapewnia wyśmienitą aerodynamikę Mercedesa-AMG GT Roadster.

    Optymalna aerodynamika.

    Koncepcja aerodynamiki modelu Mercedes-AMG GT opracowana z zastosowaniem wysoko zaawansowanej technologii sportu motorowego wspomaga kierowcę podczas dynamicznej i bezpieczniej jazdy. Łączy aerodynamiczną stabilność z niewielkim oporem powietrza oraz integruje właściwe chłodzenie i prawidłowy obieg powietrza między wszystkimi komponentami. System AIRPANEL w spojlerze przednim oraz elektrycznie wysuwane spojlery tylne dopasowują aktywnie aerodynamikę do aktualnej sytuacji na drodze.

Układ hamulcowy AMG


Sprawność hamowania jak w sporcie motorowym – dzięki technologiom AMG.

Układ hamulcowy AMG


Sprawność hamowania jak w sporcie motorowym – dzięki technologiom AMG.

Tarcza hamulcowa wysokowydajnego układu hamulcowego z tarczami kompozytowo-ceramicznymi samochodu Mercedes-AMG GT Roadster.

Ceramiczne tarcze hamulcowe wzmocnione włóknem węglowym przekonują szczególnie wysoką twardością i jednocześnie są o 40% lżejsze od tradycyjnych tarcz kompozytowych. Zalety tego rozwiązania: podwyższona żywotność, krótsze drogi hamowania i wyższa stabilność.

Poznaj teraz Mercedesa-AMG GT Roadster.

Skonfiguruj swojego Mercedesa.

Umów się na jazdę testową.

Wyposażenie dodatkowe AMG


Jeszcze więcej Driving Performance. Jeszcze więcej GT Feeling.

Wyposażenie dodatkowe AMG


Jeszcze więcej Driving Performance. Jeszcze więcej GT Feeling.

    Pakiet AMG DYNAMIC PLUS

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Roadstera Mercedes-AMG GT z pakietem AMG DYNAMIC PLUS.

    Pakiet AMG DYNAMIC PLUS oznacza maksymalną przyjemność z jazdy i optymalną zwrotność. Łączy w sobie komponenty High-Performance w dalszym stopniu podwyższające dynamikę jazdy. W ten sposób doznania z jazdy są jeszcze bardziej emocjonalne.

    System COMAND Online

    Zdjęcie przedstawia system multimedialny COMAND Online z aplikacją AMG TRACK PACE w Radsterze Mercedes-AMG GT.

    Trafisz do celu prędzej i oszczędzając nerwy dzięki systemowi COMAND Online oraz idealnie zintegrowanej z kokpitem nawigacji. Dzięki informacjom o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym Live Traffic Information i komunikacji Car-to-X możesz przykładowo po prostu omijać korki i jeszcze wcześniej rozpoznawać możliwe źródła niebezpieczeństw.

    Aplikacja AMG TRACK PACE umożliwia szczegółową i profesjonalną analizę techniki jazdy. W ten sposób możesz poprawiać swoje osiągnięcia na zamkniętych odcinkach również bez trenera i porównywać je z innymi kierowcami. Dane są wyświetlane przejrzyście, a obsługa aplikacji intuicyjna. Zarejestrowanymi danymi możesz dzielić się, na przykład w mediach społecznościowych, z innymi pasjonatami wyścigów.

    Wysokowydajny ceramiczny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi

    Zdjęcie przedstawia wysokowydajny ceramiczny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi w Roadsterze Mercedes-AMG GT.

    Niezawodność w ekstremalnych sytuacjach, również po kilku hamowaniach awaryjnych następujących po sobie: wysokowydajny ceramiczny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi zapewnia parametry, na których można polegać nawet w wyjątkowych sytuacjach. Jest on poza tym lżejszy od tradycyjnych układów hamulcowych – mniej nieamortyzowanej masy w celu zapewnienia lepszej dynamiki jazdy i zwrotności.

    Marka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Marka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Zdjęcie przedstawia kilka modeli Mercedes-AMG GT Roadster.

    Odkryj niesamowitą różnorodność pojazdów Mercedes-AMG i daj się porwać niezwykłej dynamice jazdy.

    Mercedes-AMG GT: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 279-274 g/km;
    Mercedes-AMG GT S: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,2 l/100 km; średnia emisja CO2: 279-276 g/km;
    Mercedes-AMG GT C: średnie zużycie paliwa: 12,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 293-292 g/km;
    Mercedes-AMG GT R: średnie zużycie paliwa: 12,9-12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 292-291 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>