Klasa C Coupé

Klasa C Coupé.

Doskonałość to ciągły rozwój.
Doskonałość to ciągły rozwój.

Moment obrotowy

520 Nm do 700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,7 s do 3,9 s

Moc

390 KM do 510 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Osiągi na najwyższym poziomie.

Klasa C Coupé Mercedes-AMG łączy w sobie imponującą stylistykę, sportowe walory i najnowocześniejszą technikę. Udoskonalona dynamika jazdy i ekspresyjna stylistyka podkreśla muskularny charakter.

Najważniejsze zalety


Osiągi na najwyższym poziomie.

Klasa C Coupé Mercedes-AMG łączy w sobie imponującą stylistykę, sportowe walory i najnowocześniejszą technikę. Udoskonalona dynamika jazdy i ekspresyjna stylistyka podkreśla muskularny charakter.

Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 63 Coupé z ukośnej perspektywy.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG Coupé Klasy C.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia zespół napędowy Mercedesa-AMG C 63 S Coupé.

Osiągi

Nadwozie


Żadnych wątpliwości: prawdziwy magnes dla oczu.

Nadwozie


Żadnych wątpliwości: prawdziwy magnes dla oczu.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Kompleksowe modyfikacje nie pozostawiają żadnych wątpliwości: stylistyka i dynamika nabrały wyraźnej ostrości, podnosząc jeszcze bardziej atrakcyjność Klasy C Coupé Mercedes-AMG.

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Stylizacja nadwozia AMG

    Zdjęcie przedstawia bok Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Wyostrzona stylistyka nadwozia modelu C 43 4MATIC oznacza bezkompromisowe wejście do świata Mercedes-AMG. Sportowy charakter pojazdu zostaje wyraźnie wyrażony za pomocą stylistyki AMG z dynamicznymi detalami. Jednocześnie Twój Mercedes pokazuje z każdej perspektywy swoją wyjątkową osobowość.

    Obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia obręcze kół ze stopu metali lekkich w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    19-calowe obręcze kół AMG o wieloramiennej stylistyce, lakierowane w kolorze matowej czerni, z obrzeżem toczonym na połysk.

    Układ wydechowy AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Szczególnych doznań dźwiękowych dostarcza przełączany układ wydechowy AMG Performance. Trzy regulowane klapy spalin umożliwiają zmianę dźwięku emitowanego przez pojazd jednym naciśnięciem guzika. W zależności od programu jazdy charakterystyka dźwięku zmienia się od dyskretnego komfortu, aż po maksymalną emocjonalność.

  • Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

    Mercedes-AMG C 63 i Mercedes-AMG C 63 S oznaczają widoczne i odczuwalne osiągi na najwyższym poziomie. Ekstremalna dynamika jest widoczna w każdym detalu – dominująca stylistyka została wraz z faceliftingiem jeszcze bardziej wyostrzona i prezentuje się jeszcze bardziej wyraziście i ekspresyjnie niż kiedykolwiek.

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 63 S Coupé.

    Stylizacja nadwozia AMG

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 63 / S Coupé.

    Ekspresyjna stylistyka nadwozia Mercedesa-AMG C 63 S oznacza czyste osiągi. Dynamika pojazdu zostaje wyraźnie wyrażona za pomocą stylistyki AMG – Twój Mercedes pokazuje z każdej perspektywy swoją wyjątkową osobowość.

    Obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia obręcze kół ze stopu metali lekkich w Mercedesie-AMG C 63 / S Coupé.

    Kute koła AMG Performance 19"/20" z 5 podwójnymi ramionami, lakierowane w kolorze matowej czerni, z obrzeżem toczonym na połysk.

    Układ wydechowy AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia układ wydechowy Performance w Mercedesie-AMG C 63 / S Coupé.

    Szczególnych doznań dźwiękowych dostarcza przełączany układ wydechowy AMG Performance. Trzy regulowane klapy spalin umożliwiają zmianę dźwięku emitowanego przez pojazd jednym naciśnięciem przycisku. W zależności od programu jazdy charakterystyka dźwięku zmienia się od dyskretnego komfortu, aż po maksymalną emocjonalność.

Wnętrze


Namacalny sportowy charakter.

Wnętrze


Namacalny sportowy charakter.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Również we wnętrzu każdy detal pozwala poczuć ducha AMG – rezultat został uzyskany w wyniku doskonałego połączenia pierwszorzędnego komfortu i sportowego charakteru.

    Zdjęcie przedstawia stylistykę wnętrza Mercedesa-AMG Coupé Klasy C.

    Wnętrze

    Zdjęcie przedstawia widok wnętrza Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Wnętrze modelu C 43 4MATIC zaprasza do fascynującego świata AMG. Każdy detal pozwala poczuć niepowtarzalnego ducha AMG. Taki rezultat został uzyskany w wyniku połączenia pierwszorzędnego komfortu i sportowego charakteru. Ciesz się autonomiczną koncepcją wnętrza z czerwonymi akcentami i perfekcyjnie dobranymi elementami.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia fotele AMG Performance w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Fotele AMG Performance odzwierciedlają filozofię AMG: maksymalny sportowy charakter w pozycji fotela, a dzięki temu maksymalna suwerenność w prowadzeniu auta. Idealne podparcie boczne jest wyraźnie odczuwalne w przypadku dynamicznych manewrów podczas jazdy.

    Cyfrowy wyświetlacz instrumentów

    Zdjęcie przedstawia wyświetlacz instumentów w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    W pełni cyfrowy wyświetlacz pracujący w trybie „Classic“, „Progressive“ bądź „Sport“ pozwala zdecydować, jakie informacje są istotne i w jaki sposób zostaną one wyświetlone. Wyświetlacz o przekątnej 12,3" zapewnia ostry jak brzytwa obraz, który można odczytać niezależnie od warunków oświetlenia.

  • Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

    Również we wnętrzu każdy detal pozwala poczuć ducha AMG – rezultat został uzyskany w wyniku doskonałego połączenia pierwszorzędnego komfortu i sportowego charakteru.

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 63 S Coupé.

    Wnętrze

    Zdjęcie przedstawia wnętrze modeli Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

    Wnętrze Mercedesa-AMG zapewnia prawdziwą atmosferę samochodu sportowego. Wnętrze odzwierciedla we wszystkich aspektach filozofię AMG Performance. Zachwyć się perfekcyjnie dobranymi elementami, wyrazistymi akcentami oraz sportowym charakterem, wyrażającym się w każdym detalu.

    Kierownica AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia widok wnętrza modeli Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

    Kierownica AMG jest obszyta w całości szlachetną skórą nappa i posiada perforację w obszarze chwytnym. Charakterystyczny dla modeli AMG spłaszczony kształt pochodzi ze sportów wyścigowych i podkreśla sportowy charakter kokpitu. Ergonomicznie rozmieszczone przyciski Touch Control zapewniają intuicyjny komfort obsługi i przyczyniają się do bardziej skoncentrowanej jazdy.

    AMG DYNAMIC SELECT

    Zdjęcie przedstawia menu wyboru AMG DYNAMIC SELECT na wyświetlaczu multimedialnym w modelach Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

    Wrażenia z jazdy można indywidualnie dopasować według nastroju - do dyspozycji są specyficzne programy AMG, ustawiane przełącznikiem AMG DYNAMIC SELECT. Kierowca ma wybór pomiędzy wstępnie skonfigurowanymi programami „Comfort“, „Sport“, „Sport+“, „Ślisko“ i „Race“ (tylko w przypadku C 63 S) lub może samodzielnie skonfigurować pojazd w programie „Individual“.

Wyposażenie AMG


Skonfiguruj swoją indywidualną Klasę C Coupé Mercedes-AMG.

Wyposażenie AMG


Skonfiguruj swoją indywidualną Klasę C Coupé Mercedes-AMG.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG Coupé Klasy C z pakietem AMG Night.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    Pakiet wyposażenia nadwozia AMG Carbon

    Zdjęcie przedstawia lusterko zewnętrzne Mercedesa-AMG Coupé Klasy C z pakietem wyposażenia nadwozia AMG Carbon.

    Najwytrzymalsze materiały w aucie wyczynowym: elementy z włókna węglowego zastosowane w nadwoziu podkreślają charakter Twojego samochodu Mercedes-AMG i dodają mu jeszcze bardziej sportowego wyglądu. Zalety tego materiału i efekty jakie wywołuje doskonale wpisują się w filozofię AMG.

    Kierownica AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia kierownicę AMG Performance w Mercedesie-AMG Coupé Klasy C.

    Kierownica AMG jest obszyta w całości mikrofazą DINAMICA w celu zapewnienia doskonałej przyczepności i precyzyjnego kierowania pojazdem. Charakterystyczny dla modeli AMG spłaszczony kształt pochodzi ze sportów wyścigowych i podkreśla sportowy charakter kokpitu. Ergonomicznie rozmieszczone przyciski Touch Control zapewniają intuicyjny komfort obsługi i przyczyniają się do bardziej skoncentrowanej jazdy.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia fotele AMG Performance w Mercedesie-AMG Coupé Klasy C.

    Fotele AMG Performance odzwierciedlają filozofię AMG: maksymalny sportowy charakter w pozycji fotela, a dzięki temu maksymalna suwerenność w prowadzeniu auta. Idealne podparcie boczne jest wyraźnie odczuwalne w przypadku dynamicznych manewrów podczas jazdy.

    Zdjęcie przedstawia nadwozie Mercedesa-AMG C 43 4MATIC.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 43 4MATIC.
    Zdjęcie przedstawia nadwozie Mercedesa-AMG C 63.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 63.
    Zdjęcie przedstawia nadwozie Mercedesa-AMG C 63 S.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 63 S.
    Zdjęcie przedstawia nadwozie Mercedesa-AMG C 43 4MATIC.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 43 4MATIC.
    Zdjęcie przedstawia nadwozie Mercedesa-AMG C 63.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 63.
    Zdjęcie przedstawia nadwozie Mercedesa-AMG C 63 S.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 63 S.
    • Nadwozie
    • Wnętrze

    Wybór niedostępny.

    Wybrana linia wyposażenia obejmuje wyłącznie elementy wyposażenia nadwozia lub wnętrza nowej Klasy C Coupé.

    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC
    • Mercedes-AMG C 63
    • Mercedes-AMG C 63 S

    Wybór niedostępny.

    Wybrana linia wyposażenia obejmuje wyłącznie elementy wyposażenia nadwozia lub wnętrza nowej Klasy C Coupé.

    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC
    • Mercedes-AMG C 63
    • Mercedes-AMG C 63 S

    Kliknij i przeciągnij

    Wybierz dwa warianty wyposażenia i przeciągaj pasek, aby je porównać.

    Zmień wariant wyposażenia
    Wybierz wariant wyposażenia

    Wybierz dwa warianty wyposażenia, aby je ze sobą porównać.

    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC
    • Mercedes-AMG C 63
    • Mercedes-AMG C 63 S
    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC
    • Mercedes-AMG C 63
    • Mercedes-AMG C 63 S

    Poznaj Klasę C Coupé Mercedes-AMG.

    Skonfiguruj swojego Mercedesa.

    Umów się na jazdę testową.

    Osiągi


    Następna generacja dynamiki.

    Osiągi


    Następna generacja dynamiki.

    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

      Sportowo-wyraziste elementy pokazują oczekiwaną moc. Udoskonalony 3,0-litrowy silnik V6 biturbo zapewnia w połączeniu z napędem na wszystkie koła optymalne wartości przyspieszenia.

      Zdjęcie przedstawia zespół napędowy Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Coupé.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo

      Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik V6 biturbo Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Coupé.

      Silnik V6 biturbo charakteryzuje się dynamiczną mocą przy równocześnie niskim zużyciu paliwa. Za zapewnienie wysokich zysków mocy odpowiedzialne są między innymi niezależne, większe turbosprężarki (maksymalne ciśnienie doładowania 1,1 bar). Obie turbosprężarki są zamontowane blisko silnika i reagują bardzo spontanicznie. Optycznie zespół napędowy AMG można rozpoznać po osłonie silnika z czerwoną, aluminiową wkładką i napisem AMG.

      9-stopniowa automatyczna skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT TCT

      Zdjęcie przedstawia skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Coupé.

      W Mercedesie-AMG C 43 4MATIC zamontowana jest 9-stopniowa automatyczna skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT TCT, która jest specjalnie dostosowana przez projektantów Mercedes-AMG do dynamicznych doznań podczas jazdy. Wielostopniowe przełączanie na niższy bieg umożliwia szybsze przyspieszanie na krótkim dystansie, podczas gdy funkcja międzygazu w programach jazdy „Sport“ i „Sport+“ sprawia, że doznania podczas jazdy są jeszcze bardziej emocjonalne.

      Układ jezdny AMG RIDE CONTROL

      Zdjęcie przedstawia zawieszenie AMG RIDE CONTROL w Mercedesie-AMG A 43 4MATIC Coupé.

      Układ jezdny AMG RIDE CONTROL jest kluczem do zapewniających przewagę osiągów, zarówno podczas codziennego użytkowania samochodu, jak i na torze wyścigowym. Adaptacyjna amortyzacja oferuje duże zróżnicowanie między komfortowym a zdecydowanie sportowym ustawieniem. Możesz wybierać pomiędzy trybami Comfort, Sport lub Sport+.

      AMG Performance 4MATIC

      Zdjęcie przedstawia napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Coupé.

      Zorientowany na osiągi napęd na wszystkie koła łączy optymalną przyczepność, typową dla AMG dynamikę jazdy oraz maksymalną przyjemność z jazdy. Umożliwia to faworyzujący tylne koła rozdział siły napędowej wynoszący 31% na oś przednią i 69% na oś tylną.

    • Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

      Duch wyścigów samochodowych na drodze i czyste osiągi. Dzięki imponującemu przyspieszeniu, zachwycającej dynamice poprzecznej oraz doskonałej przyczepności auto nie pozostawia nic do życzenia pod względem temperamentu, zwinności i precyzji. Podstawą osiągów typowych dla AMG jest sprawdzony 4,0-litrowy silnik V8 biturbo. Inne wydajne komponenty high-tech zapewniają imponującą zwinność oraz stabilność podczas jazdy.

      Zdjęcie przedstawia bok Mercedesa-AMG C 63 S Coupé.

      4,0-litrowy silnik V8 biturbo

      Zdjęcie przedstawia 4,0-litrowy silnik V8 biturbo w modelach Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

      4,0-litrowy silnik V8 imponuje gwałtownym przyrostem napędu przy bardzo delikatnie dozowanej mocy – wyprodukowany zgodnie z legendarną zasadą „one man, one engine“ w wysoce wykwalifikowanej manufakturze. Materiały wprost ze sportów wyścigowych w głowicach cylindrów oraz gładzie cylindrów z NANOSLIDE® dopełniają pakiet technologiczny.

      9-stopniowa sportowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT

      Zdjęcie przedstawia 9-stopniową, sportową skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT MCT w modelach Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

      Dzięki dziewięciu biegom oraz funkcji RACE START i funkcji międzygazu ta skrzynia biegów umożliwia wykonywanie ekstremalnie dynamicznych manewrów przyspieszania, minimalizację czasów przełączania i ekonomiczną jazdę. Konsekwentne doskonalenie sprzętu i oprogramowania pozwoliło na dalszą optymalizację czasów reakcji. Przełączanie następuje bez przerywania transmisji napędu. Kolejnym atutem 9-stopniowej skrzyni AMG SPEEDSHIFT MCT są nadzwyczaj szybkie i spontaniczne wielostopniowe redukcje. Dzięki temu kierowca może np. poprzez funkcję kick-down zainicjować bezpośrednią zmianę z 9. na 6. bieg lub z 5. na 2. bieg. Funkcja RACE START zapewnia maksymalnie możliwe przyspieszenie początkowe, jak podczas startu do wyścigu.

      Układ jezdny AMG RIDE CONTROL

      Zdjęcie przedstawia panel dotykowy w modelach Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

      Układ jezdny AMG RIDE CONTROL jest kluczem do zapewniających przewagę osiągów, zarówno podczas codziennego użytkowania samochodu, jak i na torze wyścigowym. Adaptacyjna amortyzacja oferuje duże zróżnicowanie między komfortowym a zdecydowanie sportowym ustawieniem. Można wybierać pomiędzy trybami Comfort, Sport i Sport oraz zmieniać charakterystykę zawieszenia w każdej chwili za pomocą naciśnięcia przycisku.

      Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej AMG

      Zdjęcie przedstawia samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG w modelach Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé.

      W Mercedesie-AMG C 63 i C 63 S sterowany elektronicznie samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG dba o wyczuwalnie lepszą trakcję i stabilność podczas jazdy na naprawdę sportowym poziomie.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC
    Średnie zużycie paliwa: 10,2-9,5 l/100 km; średnia emisja CO2: 230-216 g/km

    Mercedes-AMG C 63
    Średnie zużycie paliwa: 11,3-11,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 256-251 g/km

    Mercedes-AMG C 63 S
    Średnie zużycie paliwa: 11,3-11,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 256-251 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>