Ładowanie i zasięg.

Dowiedz się więcej o inteligentnych rozwiązaniach w zakresie ładowania.

EQC Mercedes-Benz

Najwyższa pora lepiej poznać EQC?

Zacznij nową przygodę od jazdy testowej.
Zacznij nową przygodę od jazdy testowej.
EQC Mercedes-Benz

Wciąż interesuje Cię jazda testowa EQC?

Weź sprawy w swoje ręce.
Weź sprawy w swoje ręce.

Zasięg


Jak daleko zajadę moim EQC?

W nowym EQC nie musisz się martwić pod żadnym względem o zasięg. Dzięki dużemu akumulatorowi wysokiego napięcia o zawartości energii użytecznej 80 kWh (WLTP), umożliwia ona zasięg elektryczny 369-414 km według WLTP*. Wystarczy to na wiele codziennych tras, uwzględniając również drogę do i z pracy. A jeśli mimo wszystko będziesz musiał ładować od czasu do czasu, EQC jest wyposażony w wiele technologii, dzięki którym nie musisz się martwić o planowanie. Przydatne jest tutaj na przykład aktywne monitorowanie zasięgu i nawigacja z Electric Intelligence.

Zasięg


Jak daleko zajadę moim EQC?

W nowym EQC nie musisz się martwić pod żadnym względem o zasięg. Dzięki dużemu akumulatorowi wysokiego napięcia o zawartości energii użytecznej 80 kWh (WLTP), umożliwia ona zasięg elektryczny 369-414 km według WLTP*. Wystarczy to na wiele codziennych tras, uwzględniając również drogę do i z pracy. A jeśli mimo wszystko będziesz musiał ładować od czasu do czasu, EQC jest wyposażony w wiele technologii, dzięki którym nie musisz się martwić o planowanie. Przydatne jest tutaj na przykład aktywne monitorowanie zasięgu i nawigacja z Electric Intelligence.

Zdjęcie przedstawia wyświetlacz multimedialny w modelu Mercedes-Benz EQC.

Zasięg (WLTP)  

369-414 km*  

Jak daleko zajadę w rzeczywistości moim EQC?  

Jak daleko zajadę w rzeczywistości moim EQC?  

Uzasadnione pytanie, na które jest jedna odpowiedź: to zależy.
Zużycie i realny zasięg elektryczny zależy od indywidualnego użytkownika, jego stylu jazdy, prędkości, profilu trasy, warunków otoczenia, temperatury zewnętrznej oraz dodatkowego korzystania z układu klimatyzacji lub ogrzewania foteli. Jednak EQC nie zawiedzie Cię również tutaj: za pomocą programu jazdy Max Range można zmaksymalizować zasięg elektryczny. Pomaga on znaleźć optymalną i najbardziej efektywną prędkość jazdy za pomocą punktu oporu w haptycznym pedale przyspieszenia, uwzględniając odpowiednią sytuację na drodze i wybrany cel nawigacji.

* Zużycie prądu i zasięg zostały określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE. Zużycie prądu i zasięg zależą od konfiguracji pojazdu. Podczas rzeczywistej eksploatacji wartości mogą odbiegać od ustalonych zgodnie z certyfikowanymi normami. Wartości rzeczywiste są zależne od wielu indywidualnych czynników, jak np. technika jazdy, stan nawierzchni i warunki na drodze.

Inteligentny system zarządzania energią


Wybiegliśmy myślą w przyszłość, żebyś mógł pojechać dalej.

Aby uzyskać jeszcze większy zasięg, EQC ma wiele inteligentnych systemów, które wspierają styl jazdy, który pozwala oszczędzać jak najwięcej energii i jest możliwie najbardziej przewidujący. Pomagają kierowcy, który chce zmaksymalizować zasięg i aktywnie pomagają dotrzeć do wybranego celu.

Inteligentny system zarządzania energią


Wybiegliśmy myślą w przyszłość, żebyś mógł pojechać dalej.

Aby uzyskać jeszcze większy zasięg, EQC ma wiele inteligentnych systemów, które wspierają styl jazdy, który pozwala oszczędzać jak najwięcej energii i jest możliwie najbardziej przewidujący. Pomagają kierowcy, który chce zmaksymalizować zasięg i aktywnie pomagają dotrzeć do wybranego celu.

Zdjęcie przedstawia menu wyboru trybów jazdy na wyświetlaczu multimedialnym modelu Mercedes-Benz EQC.

Tryby jazdy

Zdjęcie przedstawia ilustrację sposobu działania haptycznego pedału przyspieszania w modelu Mercedes-Benz EQC.

Haptyczny pedał przyspieszenia

Zdjęcie przedstawia cyfrowy zestaw wskaźników modelu Mercedes-Benz EQC z aktywnym asystentem ECO.

Asystent ECO

Funkcja aktywnego monitorowania zasięgu

Rekuperacja

Zdjęcie przedstawia wyświetlacz multimedialny w modelu Mercedes-Benz EQC.

Nawigacja z Electric Intelligence

Kalkulator czasu ładowania


Możesz się liczyć z następującymi czasami ładowania.

Dowiedz się, jak szybko można naładować nowego EQC podczas podróży i w domu.

Kalkulator czasu ładowania


Możesz się liczyć z następującymi czasami ładowania.

Dowiedz się, jak szybko można naładować nowego EQC podczas podróży i w domu.

Wartości odnoszą się do temperatury początkowej akumulatora i otoczenia 23 °C z wartościami potwierdzonymi certyfikatem z wykluczeniem dodatkowych odbiorników, np. ogrzewania foteli, wyświetlaczy, klimatyzacji.

Możliwości ładowania


Ładowanie EQC jest tak proste, jak ładowanie smartfona.

Infrastruktura ładowania jest zoptymalizowana pod Twoje potrzeby. Wygodnie i szybko w domu przez Wallbox? W drodze w publicznych stacjach ładowania? A może postój z ładowaniem na autostradzie w stacji szybkiego ładowania? Wszystko to jest możliwe dla maksymalnej wygody.

Możliwości ładowania


Ładowanie EQC jest tak proste, jak ładowanie smartfona.

Infrastruktura ładowania jest zoptymalizowana pod Twoje potrzeby. Wygodnie i szybko w domu przez Wallbox? W drodze w publicznych stacjach ładowania? A może postój z ładowaniem na autostradzie w stacji szybkiego ładowania? Wszystko to jest możliwe dla maksymalnej wygody.

    Zdjęcie przedstawia proces ładowania pojazdu Mercedes-Benz EQC za pomocą stacji Wallbox Home Mercedes-Benz.

    Ładowanie w domu

    Dzięki naszym Wallboxom, Mercedes-Benz Wallbox Home i inteligentnemu Wallboxowi „eBox Professional” firmy innogy, możesz szybko, wygodnie i bezpiecznie naładować swój nowy EQC w domu. Wallbox można zainstalować przy domu, w garażu lub przy parkingu. Stacja pracuje na prąd zemienny. Zainstalowanie wallboxa sprawia, że wysokie pojemności ładowania i odpowiednio krótsze czasy ładowania stają się codziennością. W liczbach: przy pomocy stacji Wallbox i mocy 7,4 kW można naładować EQC trzy razy szybciej niż w tradycyjnym gniazdku.

    Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-Benz EQC z bocznej perspektywy.

    Ładowanie w drodze

    Możesz ładować EQC w niezliczonych publicznych stacjach ładowania AC lub DC. Pojazd można ładować na publicznych stacjach ładowania (prąd zmienny) za pomocą standardowego kabla ładującego o mocy 7,4 kW, na przykład podczas pobytu w mieście lub restauracji. Na dłuższych trasach możesz szybko naładować EQC na stacjach szybkiego ładowania DC (prąd stały), które znajdują się na przykład na wielu stacjach benzynowych przy autostradach. Skorzystaj z sieci IONITY High-Power-Charging, która jest reprezentowana wzdłuż wszystkich głównych głównych osi ruchu w Europie, a także skorzystaj z obniżonej ceny dzięki umowie partnerskiej. Aktywacja i płatność na wszystkich publicznych stacjach ładowania jest
    wygodna dzięki Mercedes me Charge*.

    Zdjęcie przedstawia aplikację Mercedes-me Charge w smartfonie.

    Usługi cyfrowe

    Wraz z usługami zdalnymi i nawigacyjnymi* łączymy dla Ciebie wiele przydatnych usług w jednym pakiecie. W ten sposób dzięki nawigacji zoptymalizowanej dla EQC otrzymujesz na przykład odpowiednią pewność zasięgu oraz optymalne planowanie koniecznych postojów na ładowanie. Wiele kwestii, takich jak poziom naładowania akumulatora lub pozostały zasięg, można sprawdzić wygodnie również w drodze za pomocą aplikacji Mercedes me. W ten sposób kierowca jest w każdej chwili optymalnie poinformowany i może podchodzić również do dłuższych przejazdów o wiele bardziej zrelaksowany.

    * Do korzystania z usług konieczna jest rejestracja na portalu Mercedes me oraz akceptacja warunków korzystania z usług Mercedes me connect. Ponadto dany pojazd musi być powiązany z kontem użytkownika. Do korzystania z usługi Mercedes me Charge wraz z Ionity konieczna jest dodatkowo dalsza rejestracja na portalu użytkowników Mercedes me Charge oraz wprowadzenie informacji o płatnościach.

    Pytania i odpowiedzi


    Twoje najważniejsze pytania dotyczące elektrycznej jazdy.

    Pytania i odpowiedzi


    Twoje najważniejsze pytania dotyczące elektrycznej jazdy.

      • Rzeczywisty zasięg z napędem elektrycznym

        Dlaczego rzeczywisty zasięg z napędem elektrycznym jest często mniejszy niż podano?

        Zasięg elektryczny różni się w zależności od indywidualnej techniki jazdy, profilu trasy oraz warunków otoczenia. Możesz dłużej poruszać się na prądzie, jeżeli przy pomocy asystenta ECO Twoja jazda jest przewidująca oraz korzystasz z rekuperacji oraz funkcji żeglowania. Odbiorniki dodatkowe, takie jak ogrzewanie foteli lub układ klimatyzacji mają również wpływ na zasięg.

      • Technologia ładowania AC i DC

        Jaka jest różnica pomiędzy technologią ładowania AC a DC?

        Zasadniczo akumulatory pojazdów elektrycznych mogą być ładowane tylko prądem stałym (DC). Jednak wszystkie gniazdka domowe, stacja typu Mercedes-Benz Wallbox Home oraz większość publicznych stacji ładowania dostarcza prąd zmienny (AC). Aby ładowanie było możliwe, w pojeździe zamontowana jest ładowarka – przetwornik AC/DC. Przekształca ona prąd zmienny na wymagany prąd stały. Przy tym możliwa jest moc ładowania od 2,3 kW do 7,4 kW – w zależności od ładowarki pokładowej i wydajności przewodu do ładowania.

      • Przyjazność dla środowiska

        Na ile ekologiczne są faktycznie samochody elektryczne?

        Na ile ekologicznie pojazd jest faktycznie wykorzystywany, zależy od techniki jazdy i ładowania. Istotne jest przy tym, jakiego prądu używasz do ładowania, tzn. czy rzeczywiście wykorzystujesz do ładowania „zieloną“ energię, czy też miks energetyczny? Wiele publicznych stacji ładowania zasilanych jest „zieloną energią”. Również w prywatnych gospodarstwach domowych umowa na dostawę „zielonej energii” jest w zasięgu ręki.

      EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 20,5-23,2 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia&nbsp;energii elektrycznej obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>