GLC SUV

GLC SUV.

Wszystkie rodzaje siły.
Wszystkie rodzaje siły.
GLC SUV

GLC od 1750 zł netto/mies. i bez wpłaty własnej?

Weź sprawy w swoje ręce.
Weź sprawy w swoje ręce.

Moment obrotowy

520 Nm do 700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,9 s do 3,8 s

Moc

390 KM do 510 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Geny AMG widoczne na pierwszy rzut oka.

Zarówno model Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC, jak również GLC 63 i 63 S 4MATIC+ łączą w sobie wyścigową radość z jazdy z codzienną przydatnością. Charakterystyczna dla pojazdów AMG osłona chłodnicy oraz wyjątkowe osiągi nawiązują do sportów wyścigowych.

Najważniejsze zalety


Geny AMG widoczne na pierwszy rzut oka.

Zarówno model Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC, jak również GLC 63 i 63 S 4MATIC+ łączą w sobie wyścigową radość z jazdy z codzienną przydatnością. Charakterystyczna dla pojazdów AMG osłona chłodnicy oraz wyjątkowe osiągi nawiązują do sportów wyścigowych.

Zdjęcie przedstawia widok z przodu z charakterystyczną dla pojazdów AMG osłoną chłodnicy Mercedesa AMG GLC SUV.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa AMG GLC 63 S 4MATIC+ SUV.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia jadącego Mercedesa AMG GLC 63 4MATIC+ SUV.

Osiągi

Nadwozie


Stylizacja AMG w pełnej krasie.

Nadwozie


Stylizacja AMG w pełnej krasie.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Trzy modele Mercedesa-AMG GLC są pojazdami AMG czystej krwi: od zaprojektowanej na nowo, charakterystycznej dla pojazdów AMG osłony chłodnicy z pionowymi listwami, aż po układ wydechowy AMG z tyłu. Zarówno Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC jak również modele V8 GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 S 4MATIC+ zapewniają typowe doznania AMG – bez względu na podłoże.

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa AMG GLC SUV w ujęciu bocznym z przodu.

    21-calowe kute obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok Mercedesa AMG GLC SUV.

    Kute obręcze kół AMG ze skrzyżowanymi ramionami są utrzymane w kolorze czarnym matowym i posiadają nabłyszczane obrzeża obręczy kół. Poza tym ekskluzywnie w modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC dostępne są również 21-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich z 5 podwójnymi ramionami.

    Dyfuzor z podwójnymi końcówkami rur wydechowych

    Zdjęcie przedstawia widok tyłu Mercedesa AMG GLC SUV.

    Rozpoznawalny charakter AMG zapewnia dyfuzor z dwiema okrągłymi, podwójnymi końcówkami rur wydechowych oraz układem wydechowym AMG.

    Pakiet stylizacyjny AMG

    Zdjęcie przedstawia widok przodu Mercedesa AMG GLC SUV.

    Sportowy charakter Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC można zwiększyć za pomocą dalszych połyskujących elementów w kolorze czarnym z pakietu stylizacyjnego AMG: na przykład czarny splitter przedni lub podstawa dyfuzora z czarną listwą ozdobną. Dzięki połączeniu licznych ciemnych szczegółów pakietu AMG Night powstaje imponujący i charakterystyczny wygląd ogólny.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    GLC SUV Mercedes-AMG pod względem wizualnym i technologicznym jest bezsprzecznie pojazdem AMG i fascynuje nadzwyczajnymi osiągami. Osiągając najlepsze czasy na Nürburgringu, modelowi Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ udaje się jak żadnemu innemu SUV-owi, łączyć radość motorsportu i codziennej jazdy. Zmodernizowana, charakterystyczna osłona chłodnicy budzi jednoznaczne skojarzenia z wyścigami motorowymi.

    Zdjęcie przedstawia Mercedes AMG GLC SUV w ujęciu z przodu.

    Osłona chłodnicy AMG

    Zdjęcie przedstawia widok z przodu z charakterystyczną dla pojazdów AMG osłoną chłodnicy Mercedesa AMG GLC SUV.

    Charakterystyczna dla AMG osłona chłodnicy z pionowymi listwami od początku nie pozostawia złudzeń, gdzie mają swoje początki modele Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ oraz 63 S 4MATIC+. Także szersze błotniki oraz końcówki rur wydechowych w stylizacji trapezowej wyraźnie podkreślają sportowe geny tych dwóch modeli.

    Końcówki rur wydechowych w stylizacji trapezowej

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa AMG GLC SUV.

    Charakter AMG można rozpoznać również z tyłu po nakładkach na końcówki rur wydechowych w stylistyce trapezowej oraz układzie wydechowym AMG.

    21-calowe obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok Mercedesa AMG GLC SUV.

    Dostępne ekskluzywnie w Mercedesie-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 S 4MATIC+ wieloramienne obręcze kół AMG pozostawiają tak samo dynamiczne wrażenie jak kute obręcze kół AMG ze skrzyżowanymi ramionami w kolorze czarnym matowym z nabłyszczanymi obrzeżami obręczy kół.

Wnętrze


Wyjątkowy również wewnątrz.

Wnętrze


Wyjątkowy również wewnątrz.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Dzięki kierownicy AMG Performance wykończonej skórą nappa z manetkami zmiany biegów przy kierownicy i manetką w konsoli środkowej dla programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT masz modele GLC SUV Mercedes-AMG zawsze pod kontrolą – zarówno na drodze, jak również w terenie.

    Zdjęcie przedstawia design wnętrza Mercedesa AMG GLC SUV.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia fotele AMG Performance w Mercedesie AMG GLC SUV.

    Fotele AMG Performance zostały zaprojektowane specjalnie do jazdy sportowej: maksymalnie sportowe ustawienie fotela stabilizuje Twoją pozycję – dla zachowania maksymalnej niezależności podczas obsługi przy dynamicznych manewrach oraz dla zapewnienia większego komfortu na długich dystansach. Wyjątkowa konstrukcja fotela podkreśla również optycznie sportowo-niezależny charakter GLC SUV Mercedes-AMG.  

    Kierownica AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia kokpit Mercedesa AMG GLC SUV.

    Kierownica AMG Performance jest w całości pokryta szorstkim mikrowłóknem DINAMICA. W ten sposób kierownica nigdy nie wysunie Ci się z rąk i precyzyjnie sterujesz sportowym manewrami podczas jazdy. Sportowy charakter całego kokpitu jest odzwierciedlony nie tylko w typowym dla pojazdów AMG, spłaszczonym kształcie kierownicy. Dzięki rozmieszczonym ergonomicznie przyciskom Touch Control można wiele funkcji obsługiwać intuicyjnie, dzięki czemu kierowca może się całkowicie skoncentrować na drodze.

    System multimedialny MBUX

    Zdjęcie przedstawia wyświetlacz multimedialny w Mercedesie AMG GLC SUV.

    Rozszerzone funkcje MBUX dostosują się całkowicie do Ciebie i stworzą emocjonujący związek między Tobą i Twoim autem. Wystarczy, że powiesz „Hej Mercedes“.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Na drodze czy w terenie: kierownica pokryta skórą nappa z manetkami oraz opcjonalnym panelem AMG DRIVE UNIT do obsługi programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT umożliwia pełną kontrolę. Prawdziwą rozrywkę zapewnia intuicyjny system MBUX, który jest standardowo wyposażony w funkcję AMG TRACK PACE.

    Zdjęcie przedstawia design wnętrza Mercedesa AMG GLC SUV.

    Wyświetlacz multimedialny

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok wyświetlacza multimedialnego w Mercedesie AMG GLC SUV.

    Wysokiej rozdzielczości wyświetlacz multimedialny reaguje bezpośrednio na polecenia dotykowe i można go obsługiwać tak samo prosto i intuicyjnie jak smartfon lub tablet. Dzięki wspaniałej jakości obrazu wybrane treści multimedialne mają wyjątkową ostrość.

    Przyciski AMG na kierownicy

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok przycisków na kierownicy AMG w Mercedesie AMG GLC SUV.

    Zgodnie z tradycją modeli z rodziny AMG również w kokpicie GLC SUV Mercedes-AMG można poczuć prawdziwą atmosferę sportów wyścigowych: za pomocą przycisków na kierownicy AMG możesz obsługiwać szybko i pewnie różne funkcje dynamiki jazdy. W tym samym czasie możesz się skupić całkowicie na drodze i cieszyć się osiągami.

    Rozszerzone funkcje MBUX

    Zdjęcie przedstawia wyświetlacz multimedialny w Mercedesie AMG GLC SUV.

    Rozszerzone funkcje MBUX dostosują się całkowicie do Ciebie i stworzą emocjonujący związek między Tobą i Twoim autem. Wystarczy, że powiesz „Hej Mercedes“.

Wyposażenie AMG


Zaprojektuj swój model GLC SUV Mercedes-AMG.

Wyposażenie AMG


Zaprojektuj swój model GLC SUV Mercedes-AMG.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia widok z przodu w ujęciu bocznym Mercedesa AMG GLC SUV.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    Pakiet aerodynamiczny AMG

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa AMG GLC SUV z pakietem aerodynamicznym AMG.

    Wyciągnij maksimum ze swojego pojazdu: pakiet aerodynamiczny AMG wyostrza optykę pojazdu oraz poprawia właściwości jezdne. Dodatkowy duży spojler przedni oraz powiększony tylny dyfuzor z nakładką redukują siłę wyporu na przodzie i tyle pojazdu oraz nadają mu jeszcze bardziej sportowy wygląd.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia fotele AMG Performance w Mercedesie AMG GLC SUV.

    Fotele AMG Performance odzwierciedlają filozofię AMG: maksymalny sportowy charakter pozycji siedzenia, a dzięki temu maksymalna niezależność na drodze. Idealne podparcie boczne jest wyraźnie widoczne szczególnie w przypadku dynamicznych manewrów podczas jazdy.

    AMG TRACK PACE

    Zdjęcie przedstawia widok szczegółów wnętrza w Mercedesie AMG GLC SUV.

    AMG TRACK PACE przeobrazi samochód AMG w osobistego wirtualnego inżyniera wyścigowego. Rejestracja czasów okrążeń i sektorów, wartości przyspieszenia oraz wybranych danych telemetrycznych umożliwia dokładne analizowanie i doskonalenie umiejętności na zamkniętych odcinkach specjalnych.

    Poznaj modele GLC SUV Mercedes-AMG.

    Skonfiguruj swojego Mercedesa.

    Umów się na jazdę testową.

    Osiągi


    Osiągi w każdym terenie.

    Osiągi


    Osiągi w każdym terenie.

    • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

      Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC czerpie swoje osiągi podczas jazdy charakterystyczne dla pojazdów AMG z silnika V6 biturbo o pojemności 3,0 l i zorientowanego na osiągi napędu na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC z charakterystycznym dla pojazdów AMG rozdziałem napędu. W modelach Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i 63 S 4MATIC+ centrum mocy jest 4,0-litrowy silnik V8 biturbo AMG.

      Mercedes AMG GLC SUV, układ napędowy w przestrzeni technicznej.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo

      Zdjęcie przedstawia motyw techniczny Mercedesa AMG GLC SUV z 3,0-litrowym silnikiem V6 biturbo.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo o większej mocy i zorientowany na osiągi napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC z charakterystycznym dla pojazdów AMG rozdziałem napędu są źródłem osiągów Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC.

      AMG Performance 4MATIC

      Mercedes AMG GLC SUV układ napędowy w przestrzeni technicznej

      Ukierunkowany na osiągi napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC zapewnia typowy dla AMG rozdział siły napędowej wynoszący 31% na oś przednią i 69% na oś tylną. Dzięki temu uzyskiwane są typowe dla AMG osiągi, czyli imponujące przyspieszenie, większa dynamika jazdy oraz duża dynamika poprzeczna.

      AMG RIDE CONTROL+

      Zdjęcie przedstawia panel dotykowy w Mercedesie AMG GLC SUV.

      AMG RIDE CONTROL+ łączy zalety kilku zawieszeń w jednym i zapewnia doskonałe osiągi w każdej sytuacji podczas jazdy. To wyjątkowo sportowe, wielokomorowe zawieszenie pneumatyczne zapewnia bardzo duże zróżnicowanie między komfortowym a sportowym ustawieniem oraz dostosowuje się do aktualnego obciążenia.

    • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

      Jako najmocniejszy w swojej klasie 4-litrowy silnik V8 biturbo AMG zachwyca imponującą mocą 510 KM przy maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>. Niezwykła siła, która jest umiejętnie poskramiana przez wysokowydajny układ wydechowy AMG.

      Model S, dysponując większą o 34 KM mocą oraz wyższym o 50 Nm momentem obrotowym niż Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+, gwarantuje niezwykłą wydajność i osiągi. Sportowa 9-stopniowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT, sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ i elektronicznie sterowany samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG współdziałają perfekcyjnie. Wrażenia z jazdy można indywidualizować za pomocą przełącznika AMG DYNAMIC SELECT oraz pięciu charakterystycznych programów jazdy.

      Mercedes AMG GLC SUV, układ napędowy w przestrzeni technicznej.

      4,0-litrowy silnik V8 biturbo

      Zdjęcie przedstawia 4,0-litrowy silnik V8 biturbo Mercedesa AMG GLC 63 / GLC 63 S 4MATIC+.

      Dzięki 4,0-litrowemu silnikowi V8 biturbo AMG o mocy 476 KM i 650 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> zarówno Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ jak również GLC 63 S 4MATIC+ (510 KM i 700 Nm) bez wysiłku uzyskują osiągi typowo wyścigowe. Zostaje przy tym naturalnie zachowana codzienna przydatność, ponieważ sportowy układ jezdny AMG można ustawiać indywidualnie odpowiednio do różnych sytuacji podczas jazdy.

      9-stopniowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT

      Zdjęcie przedstawia motyw techniczny Mercedesa AMG GLC SUV AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

      Dzięki skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT MCT fani sportów motorowych wyjdą całkowicie na swoje. Wspomaga ona szczególnie dynamiczną jazdę, umożliwiając w zależności od trybu jazdy sportowo-szybkie i prawie niewyczuwalne zmiany biegów. Dzięki dziewięciu biegom silnik znajduje się prawie zawsze w optymalnym zakresie prędkości obrotowej i zapewnia w ten sposób doskonałe połączenie wydajności, dynamiki i bezpieczeństwa.

      Układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowymi

      Zdjęcie przedstawia wysokosprawny układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowymi w Mercedesie AMG GLC 63 S 4MATIC+ SUV.

      Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowymi pasuje perfekcyjnie do mocy napędowej Mercedesa-AMG GLC 63 S 4MATIC+. Zapewnia on precyzyjne hamowanie i pozostaje wytrzymały nawet przy dużym obciążeniu. Większe tarcze hamulcowe są wentylowane i perforowane. Ponadto czerwone zaciski hamulcowe z napisem „AMG“ podkreślają również optycznie wydajność układu hamulcowego.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC
    Średnie zużycie paliwa: 10,9-10,2 l/100 km, średnia emisja CO2: 247-232 g/km

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 13,2-12,7 l/100 km, średnia emisja CO2: 299-288 g/km

    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 13,2-12,9 l/100 km, średnia emisja CO2: 298-293 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>