Najważniejsze zalety


Każda otwarta jazda jest niesamowitym przeżyciem.

Dzięki wyposażeniu, które przez cały rok dbają o komfort jazdy, SLC jest gotowy na jazdę nawet w trudnych warunkach.

Najważniejsze zalety


Każda otwarta jazda jest niesamowitym przeżyciem.

Dzięki wyposażeniu, które przez cały rok dbają o komfort jazdy, SLC jest gotowy na jazdę nawet w trudnych warunkach.

Zdjęcie przedstawia wnętrze roadstera SLC.
Zdjęcie przedstawia tył roadstera SLC.
Motyw ilustruje górę roadstera SLC z bocznej perspektywy.

Komfort


Delektuj się słońcem. O każdej porze roku.

Otwarta jazda przez cały rok przy niemal każdej pogodzie.

Komfort


Delektuj się słońcem. O każdej porze roku.

Otwarta jazda przez cały rok przy niemal każdej pogodzie.

Motyw ilustruje wnętrze roadstera SLC.

Bezpieczeństwo


Jedyny w swojej klasie z bezpieczeństwem marki Mercedes-Benz.

Elementem niczym niezmąconej przyjemności z jazdy, tak w wersji otwartej jak zamkniętej, jest poczucie optymalnej ochrony.

Bezpieczeństwo


Jedyny w swojej klasie z bezpieczeństwem marki Mercedes-Benz.

Elementem niczym niezmąconej przyjemności z jazdy, tak w wersji otwartej jak zamkniętej, jest poczucie optymalnej ochrony.

Motyw ilustruje jadącego drogą roadstera SLC.

W skrócie:

  • System PRE-SAFE®
  • Aktywny asystent odległości DISTRONIC
  • Inteligentny system oświetlenia ILS LED
  • Aktywny asystent układu hamulcowego

Oferty i usługi


Oferty i usługi.

Spełnij swoje marzenie o Mercedesie SLC.

Oferty i usługi


Oferty i usługi.

Spełnij swoje marzenie o Mercedesie SLC.

Zdjęcie przedstawia Mercedesa SLC

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG SLC 43.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG SLC 43.

Niestety, Twoje urządzenie nie obsługuje tej funkcji.

Niestety, Twoje urządzenie nie obsługuje tej funkcji.

Proszę spróbować obrócić urządzenie, aby aktywować tryb Landscape. Można też skorzystać z urządzenia o wyższej rozdzielczości.

Elegancja i dominacja.

Dynamiczne proporcje i stylistyka AMG: przód ze sztywno ustawioną maską chłodnicy, spojlerem przednim w stylistyce A-Wing oraz splitterem przednim w kolorze srebrnego chromu wskazuje drogę do osiągnięcia ekscytujących wrażeń podczas jazdy.
Zdjęcie przedstawia bok i przód czarnego samochodu Mercedes-AMG SLC 43, jadącego po drogach w kamienistym terenie.
Zamknij
Zdjęcie przedstawia bok przedniego błotnika w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43.

Wyloty powietrza z boku w błotnikach z nakładką w kolorze srebrnego chromu i napisem „BITURBO“.

Moc – elegancko przenoszona na drogę.
Dopełnienie zachwycającej stylistyki samochodu Mercedes-AMG SLC 43 stanowią jego dynamiczne koła. 18-calowe, wieloramienne obręcze kół AMG ze stopu metali lekkich, lakierowane w kolorze błyszczącej czerni, z nabłyszczaną krawędzią, przenoszą elegancko osiągi tego samochodu na jezdnię.

Na życzenie 18-calowe, 10-ramienne obręcze kół AMG ze stopu metali lekkich, lakierowane w kolorze szarości tytanu, z nabłyszczaną krawędzią, lub lakierowane w kolorze błyszczącej czerni z powierzchnią wykończoną na wysoki połysk, zapewniają ekscytujące kontrasty.
Zdjęcie przedstawia górę czarnego modelu Mercedes-AMG SLC 43 z bocznej perspektywy w hali prezentacyjnej.
Osłona chłodnicy o strukturze diamentowej, listwa w kolorze błyszczącej czerni i wloty powietrza z nakładkami w kolorze srebrnego chromu.

Osłona chłodnicy o strukturze diamentowej, listwa w kolorze błyszczącej czerni i wloty powietrza z nakładkami w kolorze srebrnego chromu.

Mocne zakończenie.

Perfekcyjna stylistyka AMG – od wyrazistego przodu aż po imponujący tył ze spojlerem tylnym w optyce dyfuzora, sportowym układem wydechowym AMG i chromowanymi nakładkami na końcówkach rur wydechowych z występem środkowym.
Zdjęcie przedstawia tył czarnego samochodu Mercedes-AMG SLC 43, jadącego po drogach w kamienistym terenie.
Zamknij
Zdjęcie przedstawia tył czarnego samochodu Mercedes-AMG SLC 43 w hali prezentacyjnej.

Spojler tylny w optyce dyfuzora z elementem ozdobnym w kolorze srebrnego chromu.

Zdjęcie przedstawia pokrywę tylną czarnego samochodu Mercedes-AMG SLC 43 z fokusem na krawędzi obrysowej AMG.

Krawędź obrysowa AMG na pokrywie tylnej.

Dla ucha i oka.
Akustyczną zaletą jest porywający dźwięk seryjnego, sportowego układu wydechowego AMG. Za pomocą dwóch regulowanych klap spalin można dopasowywać dźwięk. W zależności od wybranego programu jazdy DYNAMIC SELECT dźwięk może być bardziej stłumiony lub dynamiczno-emocjonujący. Charakterystyczną optykę zapewniają dwie chromowane nakładki na końcówkach rur wydechowych z występem środkowym.
Zdjęcie przedstawia tył czarnego samochodu Mercedes-AMG SLC 43 z fokusem na sportowym układzie wydechowym AMG.

Konsekwentnie ekscytujący.

Również wnętrze ma typowy dla AMG sportowy charakter. Fotele sportowe, wykończone skórą nappa/mikrofazą DINAMICA, oraz opcjonalna, spłaszczona na dole kierownica AMG Performance zapewnia optymalny chwyt i kontrolę.
Zdjęcie przedstawia sportowy kokpit samochodu Mercedes-AMG SLC 43.
Zamknij
Moc pod kontrolą.
Spłaszczona na dole sportowa kierownica wielofunkcyjna, wykończona skórą nappa w kolorze czarnym, została zaprojektowana do dynamicznej jazdy i zapewnia idealną ergonomię oraz doskonałe panowanie nad samochodem. 3-ramienna stylistyka, przełączniki zmiany biegów na kierownicy w kolorze srebrnym i napis „AMG“ w osłonie nadaje mu efektowny wygląd.

Opcjonalna kierownica AMG Performance, wykończona skórą nappa/mikrofazą DINAMICA, jest przystosowana do sportowych manewrów podczas jazdy. Czerwone, kontrastowe szwy ozdobne, srebrne, aluminiowe przełączniki zmiany biegów na kierownicy oraz czerwone oznaczenie na godzinie 12 podkreślają idealnie typowy dla AMG charakter wnętrza.
Zdjęcie przedstawia kierownicę AMG Performance w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43 z czerwonym oznaczeniem na godzinie 12 i częścią chwytową, wykończoną mikrofazą DINAMICA.
Miejsce na przyjemność z jazdy.
Stworzone do dynamicznej jazdy: Fotele sportowe AMG zapewniają optymalne podparcie boczne dla kierowcy i pasażera, szczególnie na zakrętach. Imponującą stylistykę zapewnia ekspresyjno-sportowy charakter oraz typowa dla AMG jakość. Fotele posiadają tapicerkę ze skóry nappa/mikrofazy DINAMICA oraz sportową grafikę w skórze nappa w kolorze czarnym z aplikacjami z mikrofazy DINAMICA. Czerwone szwy ozdobne i obrębki zapewniają dynamiczne akcenty i nadają wnętrzu rajdowy charakter.
Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG SLC 43. W centrum fotele sportowe AMG z czerwonym obrębkiem i szwem ozdobnym.
Kokpit w stylu high-tech.
Zestaw wskaźników AMG dostarcza kierowcy w każdej chwili najważniejsze informacje. Menu główne AMG z funkcją RACETIMER i wskaźnikiem AMG Start-up jest wyświetlane w wysokiej rozdzielczości oraz w kolorze na centralnym, 11,4-centymetrowym wyświetlaczu wielofunkcyjnym w technologii TFT.

Tablica wskaźników z dwiema tubami, prędkościomierz ze skalą 280 km/h i logo „AMG” oraz specyficzna dla AMG stylistyka nawiązują do tematyki wyścigów rajdowych. Również funkcja RACETIMER, która może mierzyć i zapisywać czasy okrążeń, inspiruje kierowcę do osiągania ekscytujących wrażeń z jazdy.
Zdjęcie przedstawia zestaw wskaźników w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43 wraz ze specyficzną dla AMG stylistyką „Chequered Flag“.

Pakiet porywającej siły.

Swoją dynamikę zawdzięcza on 3,0-litrowemu silnikowi V6 biturbo o doskonałych osiągach. Jednocześnie niskie zużycie oraz niskie emisje zwiększają przyjemność z dynamicznej jazdy.
Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik V6 bi-turbo samochodu Mercedes-Benz SLC w ciemnej hali.
Zamknij
Zdumiewająco oszczędny.
Dzięki 270 kW (367 KM) i 520 Nm Mercedes-AMG SLC 43 prześciga wszystkich i jednocześnie wyraża stosunkowo niskimi wartościami zużycia i emisji substancji szkodliwych poczucie odpowiedzialności. Tym chętniej można go rozpędzić w 4,7 sekund od 0 do 100 km/h. Doskonałe osiągi 3,0-litowego silnika V6 biturbo zapewnia najnowocześniejsza technologia wtrysku i wytwarzania mieszanki spalinowej.
Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik AMG V6 biturbo pod szeroko otwartą pokrywą komory silnika samochodu Mercedes-AMG SLC 43.
Wykres mocy 3,0-litrowego silnika V6 biturbo w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43 przedstawia spektrum mocy w niutonometrach i kilowatach.

Perfekcyjnie zbudowany.

Cały samochód jest przystosowany do jazdy rajdowej. Dzięki temu zachowuje on w każdej sytuacji podczas jazdy maksymalną zwinność, imponującą precyzję oraz doskonałą dynamikę poprzeczną.
Zdjęcie przedstawia imponującą architekturę samochodu Mercedes-AMG SLC 43 w ciemnej hali przemysłowej.
Zamknij
Moc pod kontrolą.
W przypadku samochodu Mercedes-AMG SLC 43 są dostępne dwie wersje zawieszenia. Zawieszenie sportowe AMG z niezależną osią przednią i tylną AMG jest przystosowane do dużych prędkości na zakrętach i energicznej obsługi oraz dużego przyspieszenia poprzecznego i zmniejszonej skłonności do przechylania się. Zwiększona sztywność w przypadku pochylenia koła oraz zwiększone ujemne pochylenie koła zapewnia stabilność podczas jazdy oraz precyzyjne kierowanie również w obszarze granicznym.

Opcjonalne zawieszenie sportowe AMG RIDE CONTROL z elektronicznie regulowanym systemem amortyzacji łączy dynamikę jazdy z komfortem i bezpieczeństwem jazdy. Specyficzna dla AMG kinematyka i elastokinematyka zapewnia bardzo dużą stabilność podczas dynamicznego pokonywania zakrętów oraz zwiększa bezpieczeństwo w obszarze granicznym.
Zdjęcie przedstawia zawieszenie sportowe samochodu Mercedes-AMG SLC 43.
Niepohamowana przyjemność z jazdy.
Większa zwinność jest zapewniona dzięki mechanicznie regulowanemu, samoblokującemu mechanizmowi różnicowemu osi tylnej AMG. Redukuje on poślizg koła od wewnątrz zakrętu bez ingerencji hamulca i poprawia trakcję we wszystkich sytuacjach podczas jazdy, ale przede wszystkim podczas sportowej jazdy. Umożliwia on perfekcyjne przyspieszenie z miejsca, ułatwia przyspieszanie podczas wychodzenia z zakrętu oraz zapewnia stabilność samochodu podczas hamowania i przy dużych prędkościach.
Zdjęcie przedstawia samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43.

Szybciej, wydajniej, bardziej komfortowo.

Automatyczna skrzynia biegów z dziewięcioma biegami do przodu zapewnia wydajność, komfort i dynamikę na najwyższym poziomie. W przypadku modelu Mercedes-AMG SLC 43 jest ona dostępna ze skróconymi czasami zmiany przełożeń.
Zdjęcie przedstawia sportową skrzynię biegów 9G-TRONIC w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43 w ciemnej hali przemysłowej.
Zamknij
Dynamika na całkiem nowym poziomie.
Kamień milowy w technologii skrzyń biegów. Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC z dziewięcioma biegami do przodu zapewnia bardziej wydajną, komfortową i dynamiczną jazdę. Większy zakres przełożeń umożliwia obniżenie poziomu utrzymywanej prędkości obrotowej, co zwiększa komfort jazdy i zmniejsza hałas. Szybka i płynna zmiana biegów zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas jazdy. W celu dynamicznego przyspieszenia na krótkim odcinku skrzynia biegów 9G-TRONIC może „przeskoczyć“ kilka biegów naraz. W przypadku modelu Mercedes-AMG SLC 43 jest ona dostępna ze skróconymi czasami zmiany przełożeń.
Zdjęcie przedstawia przekrój sportowej skrzyni biegów 9G-TRONIC w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43 w jasnej hali.
Dynamika według życzenia.
AMG DYNAMIC SELECT zapewnia w każdej chwili maksymalnie zindywidualizowane wrażenia podczas jazdy. Za pomocą pięciu różnych programów jazdy można zmieniać wrażenia podczas jazdy – od maksymalnie komfortowych aż po ekstremalnie dynamiczne. Programy AMG DYNAMIC SELECT „ECO“, „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ i „Individual“ zmieniają charakterystykę silnika, skrzyni biegów, układu wydechowego, zawieszenia i układu kierowniczego. W programie indywidualnym można włączać biegi ręcznie za pomocą przełączników zmiany biegów na kierownicy (tryb „M“).
Zdjęcie przedstawia wyświetlacz konsoli środkowej w samochodzie Mercedes-AMG SLC 43 ze wskazaniem programu jazdy „Sport+“ AMG DYNAMIC SELECT.

Perfekcyjne zatrzymanie.

Również najbardziej ekscytujące wrażenia podczas jazdy muszą zostać czasami przerwane. Wysokowydajny układ hamulcowy AMG zapewnia doskonałe parametry hamowania oraz precyzyjne dozowanie.
Zdjęcie przedstawia wysokowydajny układ hamulcowy AMG samochodu Mercedes-AMG SLC 43 w ciemnej hali przemysłowej.

Mercedes-AMG SLC 43
Średnie zużycie paliwa: 8,9-8,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 201-197 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>