Modele Plug‑in Hybrid Mercedes‑Benz.

Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego.

Najważniejsze zalety


To właśnie sprawia, że samochody Mercedes-Benz Plug-in Hybrid są wyjątkowe.

Więcej dynamiki. Większy zasięg. Większa wydajność.

Najważniejsze zalety


To właśnie sprawia, że samochody Mercedes-Benz Plug-in Hybrid są wyjątkowe.

Więcej dynamiki. Większy zasięg. Większa wydajność.

Samochody Mercedes-Benz Plug-in Hybrid łączą w sobie inteligentną wydajność i niskie zużycie paliwa. Duży zasięg i inteligentne zarządzanie energią. Sportowe osiągi z ciszą. Silniki spalinowe i elektryczne. W tym fascynującym pojeździe połączono to, co najlepsze z obu światów.

 

Wybrane zalety:

  • Inteligentne zarządzanie układem napędowym wybiera idealne połączenie silnika spalinowego i elektrycznego w każdej sytuacji na drodze
  • Rekuperacyjny układ hamulcowy odzyskuje energię podczas hamowania, zmniejszając zużycie paliwa
  • Tryb elektryczny umożliwia lokalnie bezemisyjną, cichą jazdę po mieście

Klasa A w technologii Plug‑in Hybrid.

Kompaktowa limuzyna Klasy A 250 e Mercedes-Benz.

Klasa A w technologii Plug‑in Hybrid.

Dwa napędy są lepsze niż jeden. Na przykład w nowej kompaktowej limuzynie Klasy A z napędem Plug-in Hybrid. Dopracowany układ napędu hybrydowego imponuje wyższą mocą elektryczną, większym zasięgiem i krótszymi czasami ładowania.

A 250 e | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,8 l/100 km; średnia emisja CO₂: 19 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 15,9 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa A Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Limuzyna Mercedes-Benz Klasy A 250 e.

Klasa A Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Dopracowany układ napędu Plug-in Hybrid w nowym modelu A 250 e imponuje wyższą mocą elektryczną, większym zasięgiem elektrycznym i jeszcze krótszymi czasami ładowania. Połączenie nowoczesnego czterocylindrowego silnika benzynowego z innowacyjną jednostką elektryczną zapewnia zarówno wydajność, jak i sportowe osiągi.

A 250 e Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,8 l/100 km; średnia emisja CO₂: 18 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 15,6 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa B Sports Tourer w technologii Plug‑in Hybrid.

Mercedes-Benz Klasa B 250 e Sports Tourer.

Klasa B Sports Tourer w technologii Plug‑in Hybrid.

Ten wszechstronny pojazd może być również elektryczny: udoskonalony napęd Plug-in Hybrid i mocniejszy akumulator zapewniają jeszcze wydajniejsze wytwarzanie energii, większą pojemność akumulatora i jeszcze szybsze ładowanie.

B 250 e | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,9 l/100 km; średnia emisja CO₂: 20 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,3 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa C Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Limuzyna Klasy C 300 e Mercedes-Benz.

Klasa C Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Klasa C Mercedes-Benz wkracza w bardziej wydajny i bardziej cyfrowy świat. Najlepszym przykładem są takie atrakcyjne rozwiązania jak MBUX drugiej generacji czy technologia Plug-in Hybrid czwartej generacji w modelu C 300 e. Ten rodzaj napędu łączy w sobie komfort samochodu elektrycznego - czyli prawie bezgłośną i lokalnie bezemisyjną jazdę na napędzie elektrycznym - z niezależnością i zawsze dostępną mocą silnika spalinowego na długich trasach.

C 300 e Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 12 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18 kWh/100 km
C 300 e 4MATIC Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,6 l/100 km; średnia emisja CO₂: 13 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,6 kWh/100 km
C 400 e 4MATIC Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,6 l/100 km; średnia emisja CO₂: 13 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,6 kWh/100 km
C 300 de Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,4 l/100 km; średnia emisja CO₂: 11 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,4 kWh/100 km
C 300 de 4MATIC Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 12 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 19,4 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa C Kombi w technologii Plug‑in Hybrid.

Kombi Klasy C 300 e Mercedes-Benz.

Klasa C Kombi w technologii Plug‑in Hybrid.

C 300 e Kombi poszerza paletę zalet Klasy C o większą przestrzeń i lepszą wartość użytkową. Napęd Plug-in Hybrid łączy w sobie komfort samochodu elektrycznego - czyli prawie bezgłośną i lokalnie bezemisyjną jazdę na napędzie elektrycznym - z niezależnością i zawsze dostępną mocą silnika spalinowego na długich trasach.

C 300 e Kombi | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,6 l/100 km; średnia emisja CO₂: 13 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,4 kWh/100 km
C 300 de Kombi | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 12 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 18,8 kWh/100 km
C 300 de 4MATIC Kombi | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 13 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 19,9 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

CLA Coupé w technologii Plug‑in Hybrid.

Mercedes-Benz CLA Coupé 250 e.

CLA Coupé w technologii Plug‑in Hybrid.

CLA Coupé z technologią Plug-in Hybrid łączy dynamikę i wydajność silnika elektrycznego oraz zasięg silnika spalinowego osiągając moc systemową do 218 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dodatkowo silnik elektryczny umożliwia szybkie przyspieszanie w mieście.

CLA 250 e Coupé | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,3-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 29-21 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,4-14,7 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

CLA Shooting Brake w technologii Plug‑in Hybrid.

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake 250 e.

CLA Shooting Brake w technologii Plug‑in Hybrid.

Jak żaden inny samochód CLA Shooting Brake łączy technologię hybrydową Plug-in Mercedes-Benz z wyjątkową charakterystyką jazdy. Sportowy i inteligentny w równym stopniu, oferuje nowoczesne usługi cyfrowe, takie jak system multimedialny MBUX ze sztuczną inteligencją, a także systemy wspomagające Intelligent Drive.

CLA 250 e Shooting Brake | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,4-1,0 l/100 km; średnia emisja CO2: 32-23 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,9-15,1 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa E Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Limuzyna Klasy E z napędem hybrydowym plug-in Mercedes-Benz.

Klasa E Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Limuzyna Klasy E umożliwia osobom często się przemieszczającym wygodne dotarcie do celu. Nawet na długich dystansach lub przy zwiększonym obciążeniu przyczepy. Dzieje się tak, ponieważ łączy w sobie nowoczesny silnik wysokoprężny z technologią Plug-in Hybrid Mercedes-Benz trzeciej generacji, oferując dynamiczną i lokalnie bezemisyjną jazdę w obszarach miejskich.

E 300 e Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 34 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 15,3` kWh/100 km
E 300 e 4MATIC Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,7 l/100 km; średnia emisja CO₂: 39 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,1 kWh/100 km
E 300 de Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,2 l/100 km; średnia emisja CO₂: 33 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,1 kWh/100 km
E 300 de 4MATIC Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,4 l/100 km; średnia emisja CO₂: 35 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,2 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa E Kombi w technologii Plug‑in Hybrid.

Kombi Klasy E z napędem hybrydowym plug-in | Mercedes-Benz

Klasa E Kombi w technologii Plug‑in Hybrid.

Elegancko stawiaj czoła wszystkim codziennym wyzwaniom: Klasa E Kombi ma nie tylko dużo miejsca i przestrzeni ładunkowej. Technologia Plug-in Hybrid Mercedes-Benz umożliwia także lokalnie bezemisyjną jazdę. Dzięki temu pojazd może Ci niemalże bezgłośnie towarzyszyć podczas codziennej jazdy po mieście.

E 300 e Kombi | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,7 l/100 km; średnia emisja CO₂: 38 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16 kWh/100 km
E 300 de Kombi | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,4 l/100 km; średnia emisja CO₂: 36 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,5 kWh/100 km
E 300 de 4MATIC Kombi | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,4 l/100 km; średnia emisja CO₂: 37 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,4 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

GLA SUV w technologii Plug‑in Hybrid.

Mercedes-Benz GLA 250 e.

GLA SUV w technologii Plug‑in Hybrid.

GLA 250 e łączy w sobie możliwości terenowe z technologią Plug-in Hybrid Mercedes-Benz. I codzienną praktyczność ze sportowym charakterem. Dzięki temu jest niezawodnym towarzyszem, nawet w mieście: dzięki silnikowi elektrycznemu oferuje cichą, bezemisyjną jazdę lokalną.

GLA 250 e | WLTP: średnie zużycie paliwa: 1,3 l/100 km; średnia emisja CO2: 30 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,7 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

GLC Coupé w technologii Plug‑in Hybrid.

Mercedes-Benz GLC Coupé z napędem hybrydowym plug-in.

GLC Coupé w technologii Plug‑in Hybrid.

GLC Coupé to coś więcej niż coupé i więcej niż SUV, model jest dostępny również z technologią Mercedes-Benz Plug-in Hybrid. Jest więc nie tylko tak sportowy jak zawsze, ale także nowoczesny i przyszłościowy. Jego silnik elektryczny umożliwia bezemisyjną lokalną jazdę na obszarach miejskich.

GLC 300 de 4MATIC Coupé | WLTP: średnie zużycie paliwa: 2,1-1,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 56-45 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 19,5-18,1 kWh/100 km
GLC 300 e 4MATIC Coupé | WLTP: średnie zużycie paliwa: 2,7-1,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 62-44 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,4-18,5 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

GLC SUV w technologii Plug‑in Hybrid.

Mercedes-Benz GLC SUV z napędem hybrydowym plug-in.

GLC SUV w technologii Plug‑in Hybrid.

Nowy GLC od Mercedes-Benz z technologią napędu Plug-in Hybrid imponuje wysoką wydajnością, krótkim czasem ładowania i zasięgiem elektrycznym odpowiednim do codziennego użytku. Według WLTP możesz osiągnąć zasięg elektryczny aż do 120 km, a tym samym wiele podróży pokonasz z zerową lokalną emisją CO₂. Napęd elektryczny można łączyć zarówno z silnikiem benzynowym, jak i wysokoprężnym. Oba warianty jeżdżą z napędem na wszystkie koła.

GLC 300 e 4MATIC SUV | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 12 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,5 kWh/100 km
GLC 400 e 4MATIC SUV | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,5 l/100 km; średnia emisja CO₂: 12 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,5 kWh/100 km
GLC 300 de 4MATIC SUV | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,4 l/100 km; średnia emisja CO₂: 10 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,7 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

GLE Coupé w technologii Plug‑in Hybrid.

GLE Coupé w technologii Plug-in Hybrid

GLE Coupé w technologii Plug‑in Hybrid.

GLE Coupé jest niezwykle wszechstronny dzięki technologii Plug-in Hybrid. Czuje się dobrze na drodze i poza nią. Za sprawą dużego zasięgu elektrycznego sprawdzi się w różnych sytuacjach. I ma sportowe akcenty wizualne.

GLE 400 e 4MATIC Coupé | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,8 l/100 km; średnia emisja CO₂: 19 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 24,6 kWh/100 km
GLE 350 de 4MATIC Coupé | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,6 l/100 km; średnia emisja CO₂: 16 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 24,1 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

GLE SUV w technologii Plug‑in Hybrid.

Samochód z napędem hybrydowym plug-in Mercedes-Benz GLE Coupé.

GLE SUV w technologii Plug‑in Hybrid.

GLE SUV jest przystosowany do dynamicznego ruchu po mieście nie tylko za sprawą cyfrowych technologii i nowoczesnych systemów wspomagania. Dzięki zastosowaniu technologii Plug-in Hybrid może również poruszać się cicho i lokalnie bez emisji spalin. Gwarancja bardziej inteligentnej, uważnej i ostrożnej jazdy niż kiedykolwiek wcześniej.

GLE 400 e 4MATIC SUV | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,9 l/100 km; średnia emisja CO₂: 20 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 25,1 kWh/100 km
GLE 350 de 4MATIC SUV | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,7 l/100 km; średnia emisja CO₂: 17 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 24,9 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Klasa S Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Limuzyna Klasy S z napędem hybrydowym plug-in | Mercedes-Benz

Klasa S Limuzyna w technologii Plug‑in Hybrid.

Model S 580 e z napędem Plug-in Hybrid umożliwia lokalnie bezemisyjną jazdę wtedy, gdy jest to ważne, a jednocześnie zapewnia znany zasięg silnika spalinowego. A wszystko to oczywiście w połączeniu z maksymalną dynamiką na poziomie Klasy S, która jest możliwa w każdej chwili. Ciesz się nowymi wrażeniami z jazdy dzięki spontanicznemu, silnemu przyspieszeniu i prawie bezgłośnej jeździe z zasięgiem czysto elektrycznym do 100 km.

S 580 e Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,6 l/100 km; średnia emisja CO₂: 14 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,3 kWh/100 km
S 580 e 4MATIC Limuzyna | WLTP: średnie zużycie paliwa: 0,6 l/100 km; średnia emisja CO₂: 14 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,5 kWh/100 km<p>Podane wartości są ustalonymi „wartościami CO₂ WLTP” zgodnie z art. 2 pkt 3 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na podstawie tych wartości. Pobór energii elektrycznej [i zasięg] został[y] określone na podstawie rozporządzenia 2017/1151/WE.</p>

Więcej informacji


Technologia Mercedes-Benz Plug-in Hybrid w szczegółach.

Modele Mercedes-Benz w technologii Plug-in Hybrid łączą w sobie nową dynamikę, wydajność i zasięg dla wszystkich segmentów pojazdów.

Więcej informacji


Technologia Mercedes-Benz Plug-in Hybrid w szczegółach.

Modele Mercedes-Benz w technologii Plug-in Hybrid łączą w sobie nową dynamikę, wydajność i zasięg dla wszystkich segmentów pojazdów.

Plug-in Hybrid jest kluczową technologią w drodze do lokalnie bezemisyjnej jazdy i dlatego ma decydujące znaczenie dla przyszłości motoryzacji. Już teraz Mercedes-Benz oferuje szeroką gamę modeli Plug-in Hybrid.

Wszystkie one łączą w sobie przyszłościowy silnik elektryczny z zaletami silnika spalinowego. Kolejne podzespoły napędu zapewniają jeszcze większą wydajność:

  • Mocne silniki benzynowe i wysokoprężne z modułami hybrydowymi zapewniają maksymalną elastyczność na długich trasach
  • Silnik elektryczny służy zarówno jako napęd, jak i do odzyskiwania energii
  • Jako urządzenie magazynujące energię elektryczną stosuje się akumulator litowo-jonowy wysokiego napięcia, który może być ładowany z zewnętrznego źródła energii elektrycznej
  • Różne możliwości ładowania, np. z gniazda domowego lub Wallbox’a Mercedes-Benz, a także w trasie na publicznych stacjach ładowania