Najważniejsze zalety


To właśnie sprawia, że samochody Mercedes-Benz Plug-in Hybrid są wyjątkowe.

Więcej dynamiki. Większy zasięg. Większa wydajność.

Najważniejsze zalety


To właśnie sprawia, że samochody Mercedes-Benz Plug-in Hybrid są wyjątkowe.

Więcej dynamiki. Większy zasięg. Większa wydajność.

Samochody Mercedes-Benz Plug-in Hybrid łączą w sobie inteligentną wydajność i niskie zużycie paliwa. Duży zasięg i inteligentne zarządzanie energią. Sportowe osiągi z ciszą. Silniki spalinowe i elektryczne. W tym fascynującym pojeździe połączono to, co najlepsze z obu światów.

 

Wybrane zalety:

  • Inteligentne zarządzanie układem napędowym wybiera idealne połączenie silnika spalinowego i elektrycznego w każdej sytuacji na drodze
  • Rekuperacyjny układ hamulcowy odzyskuje energię podczas hamowania, zmniejszając zużycie paliwa
  • Tryb elektryczny umożliwia lokalnie bezemisyjną, cichą jazdę po mieście

Klasa A w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa A w technologii Plug-in Hybrid

Klasa A w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa A oferuje technologię Plug-in Hybrid Mercedes-Benz trzeciej generacji. Dynamiczna radość z jazdy i przydatność do codziennego użytku są wyraźnie na pierwszym planie. Silnik spalinowy zapewnia duży zasięg, a silnik elektryczny dynamiczne przyspieszanie i lokalnie bezemisyjną jazdę.

A 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,3-1,0 l/100 km; średnia emisja CO2: 30-22 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,6-14,8 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

Klasa A Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa A Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid

Klasa A Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa A Limuzyna oferuje technologię Plug-in Hybrid Mercedes-Benz trzeciej generacji. Umożliwia to dynamiczną i lokalnie bezemisyjną jazdę po mieście. Nowoczesne, cyfrowe technologie i sztuczna inteligencja sprawiają, że Klasa A poznaje Cię jeszcze lepiej i możesz dotrzeć do celu w pełni sił.

A 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,3-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 30-20 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,5-14,5 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

Klasa B Sports Tourer w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa B Sports Tourer w technologii Plug-in Hybrid

Klasa B Sports Tourer w technologii Plug-in Hybrid.

Kompaktowa Klasa B Plug-in Hybrid pozwoli Twojej rodzinie cieszyć się elektryczną jazdą. Jest to możliwe dzięki mocy systemowej 218 KM i maksymalnemu momentowi obrotowemu 450 Nm.

B 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,4-1,0 l/100 km; średnia emisja CO2: 33-23 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 17,1-15,1 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

Klasa C Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa C Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid

Klasa C Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa C Mercedes-Benz wkracza w bardziej wydajny i bardziej cyfrowy świat. Najlepszym przykładem są takie atrakcyjne rozwiązania jak MBUX drugiej generacji czy technologia Plug-in Hybrid czwartej generacji w modelu C 300 e. Ten rodzaj napędu łączy w sobie komfort samochodu elektrycznego - czyli prawie bezgłośną i lokalnie bezemisyjną jazdę na napędzie elektrycznym - z niezależnością i zawsze dostępną mocą silnika spalinowego na długich trasach.

Klasa C 300 e Limuzyna: średnie zużycie paliwa: 0,8-0,6 l/100 km; średnia emisja CO2: 17-13 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 21,3-19,1 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

Klasa C Kombi w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa C Kombi w technologii Plug-in Hybrid

Klasa C Kombi w technologii Plug-in Hybrid.

C 300 e Kombi poszerza paletę zalet Klasy C o większą przestrzeń i lepszą wartość użytkową. Napęd Plug-in Hybrid łączy w sobie komfort samochodu elektrycznego - czyli prawie bezgłośną i lokalnie bezemisyjną jazdę na napędzie elektrycznym - z niezależnością i zawsze dostępną mocą silnika spalinowego na długich trasach.

Klasa C 300 e Kombi: średnie zużycie paliwa: 0,8-0,6 l/100 km; średnia emisja CO2: 19-14 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 21,7-19,7 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

CLA Coupé w technologii Plug-in Hybrid.

CLA Coupé w technologii Plug-in Hybrid

CLA Coupé w technologii Plug-in Hybrid.

CLA Coupé z technologią Plug-in Hybrid łączy dynamikę i wydajność silnika elektrycznego oraz zasięg silnika spalinowego osiągając moc systemową do 218 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dodatkowo silnik elektryczny umożliwia szybkie przyspieszanie w mieście.

CLA 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,3-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 29-21 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,4-14,7 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

CLA Shooting Brake w technologii Plug-in Hybrid.

CLA Shooting Brake w technologii Plug-in Hybrid

CLA Shooting Brake w technologii Plug-in Hybrid.

Jak żaden inny samochód CLA Shooting Brake łączy technologię hybrydową Plug-in Mercedes-Benz z wyjątkową charakterystyką jazdy. Sportowy i inteligentny w równym stopniu, oferuje nowoczesne usługi cyfrowe, takie jak system multimedialny MBUX ze sztuczną inteligencją, a także systemy wspomagające Intelligent Drive.

CLA 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,4-1,0 l/100 km; średnia emisja CO2: 32-23 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,9-15,1 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

Klasa E Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa E Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid

Klasa E Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Limuzyna Klasy E umożliwia osobom często się przemieszczającym wygodne dotarcie do celu. Nawet na długich dystansach lub przy zwiększonym obciążeniu przyczepy. Dzieje się tak, ponieważ łączy w sobie nowoczesny silnik wysokoprężny z technologią Plug-in Hybrid Mercedes-Benz trzeciej generacji, oferując dynamiczną i lokalnie bezemisyjną jazdę w obszarach miejskich.

E 300 de: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,2 l/100 km; średnia emisja CO2: 41-32 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 17,4-16,1 kWh/100 km 
E 300 de 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,5-1,3 l/100 km; średnia emisja CO2: 46-32 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 17,5-15,8 kWh/100 km 
E 300 e: średnie zużycie paliwa: 1,9-1,5 l/100 km; średnia emisja CO2: 44-34 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,9-15,6 kWh/100 km
E 300 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,9-1,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 41-38 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,7-16,3 kWh/100 km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Klasa E Kombi w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa E Kombi w technologii Plug-in Hybrid

Klasa E Kombi w technologii Plug-in Hybrid.

Elegancko stawiaj czoła wszystkim codziennym wyzwaniom: Klasa E Kombi
ma nie tylko dużo miejsca i przestrzeni ładunkowej. Technologia Plug-in
Hybrid Mercedes-Benz umożliwia także lokalnie bezemisyjną jazdę. Dzięki
temu pojazd może Ci niemalże bezgłośnie towarzyszyć podczas codziennej
jazdy po mieście.

E 300 de: średnie zużycie paliwa: 1,7-1,3 l/100 km; średnia emisja CO2: 45-35 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 17,8-16,6 kWh/100 km 
E 300 de 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,4 l/100 km; średnia emisja CO2: 42-36 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 17,1-16,4 kWh/100 km 
E 300 e: średnie zużycie paliwa: 1,8-1,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 42-38 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 16,6-16,1 kWh/100 km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

GLA SUV w technologii Plug-in Hybrid.

GLA SUV w technologii Plug-in Hybrid

GLA SUV w technologii Plug-in Hybrid.

GLA 250 e łączy w sobie możliwości terenowe z technologią Plug-in Hybrid Mercedes-Benz. I codzienną praktyczność ze sportowym charakterem. Dzięki temu jest niezawodnym towarzyszem, nawet w mieście: dzięki silnikowi elektrycznemu oferuje cichą, bezemisyjną jazdę lokalną.

GLA 250 e: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,3 l/100 km; średnia emisja CO2: 37-29 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 17,9-16,0 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

GLC Coupé w technologii Plug-in Hybrid.

GLC Coupé w technologii Plug-in Hybrid

GLC Coupé w technologii Plug-in Hybrid.

GLC Coupé to coś więcej niż coupé i więcej niż SUV, model jest dostępny również z technologią Mercedes-Benz Plug-in Hybrid. Jest więc nie tylko tak sportowy jak zawsze, ale także nowoczesny i przyszłościowy. Jego silnik elektryczny umożliwia bezemisyjną lokalną jazdę na obszarach miejskich.

GLC 300 de 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 2,1-1,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 56-45 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 19,5-18,1 kWh/100 km
GLC 300 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 2,7-1,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 62-44 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 20,4-18,5 kWh/100 km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

GLE Coupé w technologii Plug-in Hybrid.

GLE Coupé w technologii Plug-in Hybrid

GLE Coupé w technologii Plug-in Hybrid.

GLE Coupé jest niezwykle wszechstronny dzięki technologii Plug-in Hybrid. Czuje się dobrze na drodze i poza nią. Za sprawą dużego zasięgu elektrycznego sprawdzi się w różnych sytuacjach. I ma sportowe akcenty wizualne.

GLE 350 de 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,0-0,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 25-18 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 26,2-23,9 kWh/100 km
GLE 350 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,3-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 29-20 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 26,6-23,0 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p>

GLE SUV w technologii Plug-in Hybrid.

GLE SUV w technologii Plug-in Hybrid

GLE SUV w technologii Plug-in Hybrid.

GLE SUV jest przystosowany do dynamicznego ruchu po mieście nie tylko za sprawą cyfrowych technologii i nowoczesnych systemów wspomagania. Dzięki zastosowaniu technologii Plug-in Hybrid może również poruszać się cicho i lokalnie bez emisji spalin. Gwarancja bardziej inteligentnej, uważnej i ostrożnej jazdy niż kiedykolwiek wcześniej.

GLE 350 de 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,0-0,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 25-18 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 26,4-23,9 kWh/100 km
GLE 350 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,3-0,9 l/100 km; średnia emisja CO2: 29-21 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 26,6-23,2 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p>

Klasa S Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Klasa S Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid

Klasa S Limuzyna w technologii Plug-in Hybrid.

Model S 580 e z napędem Plug-in Hybrid umożliwia lokalnie bezemisyjną jazdę wtedy, gdy jest to ważne, a jednocześnie zapewnia znany zasięg silnika spalinowego. A wszystko to oczywiście w połączeniu z maksymalną dynamiką na poziomie Klasy S, która jest możliwa w każdej chwili. Ciesz się nowymi wrażeniami z jazdy dzięki spontanicznemu, silnemu przyspieszeniu i prawie bezgłośnej jeździe z zasięgiem czysto elektrycznym do 100 km.

S 580 e: średnie zużycie paliwa: 1,0-0,6 l/100 km; średnia emisja CO2: 22-15 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 24,8-20,7 kWh/100 km
S 580 e 4MATIC: średnie zużycie paliwa: 1,0-0,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 23-16 g/km; średnie zużycie energii elektrycznej: 25,5-21,9 kWh/100 km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>

Więcej informacji


Technologia Mercedes-Benz Plug-in Hybrid w szczegółach.

Modele Mercedes-Benz w technologii Plug-in Hybrid łączą w sobie nową dynamikę, wydajność i zasięg dla wszystkich segmentów pojazdów.

Więcej informacji


Technologia Mercedes-Benz Plug-in Hybrid w szczegółach.

Modele Mercedes-Benz w technologii Plug-in Hybrid łączą w sobie nową dynamikę, wydajność i zasięg dla wszystkich segmentów pojazdów.

Plug-in Hybrid jest kluczową technologią w drodze do lokalnie bezemisyjnej jazdy i dlatego ma decydujące znaczenie dla przyszłości motoryzacji. Już teraz Mercedes-Benz oferuje szeroką gamę modeli Plug-in Hybrid.

Wszystkie one łączą w sobie przyszłościowy silnik elektryczny z zaletami silnika spalinowego. Kolejne podzespoły napędu zapewniają jeszcze większą wydajność:

  • Mocne silniki benzynowe i wysokoprężne z modułami hybrydowymi zapewniają maksymalną elastyczność na długich trasach
  • Silnik elektryczny służy zarówno jako napęd, jak i do odzyskiwania energii
  • Jako urządzenie magazynujące energię elektryczną stosuje się akumulator litowo-jonowy wysokiego napięcia, który może być ładowany z zewnętrznego źródła energii elektrycznej
  • Różne możliwości ładowania, np. z gniazda domowego lub Wallbox’a Mercedes-Benz, a także w trasie na publicznych stacjach ładowania